Nuffnang

Khamis, 14 Jun 2012

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: GOSIP - <b>NUBHAN</b> BERCINTA DENGAN <b>...</b>

Posted: 14 Jun 2012 05:19 PM PDT


Angin tidak, ributpun tidak... tup tup penyanyi yang lahir melalui program Akademi Fantasia (AF) Nubhan didakwa hangat bercinta dengan seorang model. Semuanya bermula ketika mereka sama-sama menjalani penggambaran video klip terbaru untuk single Nubhan bertajuk 'Picisan'.

Aikkk... cinta lokasi la pulak, biar betul..!

Klik untuk imej besar...

Menurut sumber yang mahu namanya dirahsiakan, hubungan mereka makin serasi apabila Nubhan sebenarnya boleh berbahasa Mandarin dengan fasih. Mungkin kerana kelebihan tersebut, gadis berbangsa Tionghoa itu makin tertarik dengan Nubhan sejak mereka bertemu di lokasi sekitar Kuantan, Pahang.

Dakwa sumber itu juga, hingga kini hubungan mereka makin rapat apabila model tersebut sering ke kuala lumpur untuk tugas modeling sambil bertemu buah hatinya.

Bagaimanapun, myartis tidak dapat mengesahkan sama ada gosip ini benar atau tidak. Hanya Nubhan dan model tersebut sahaja yang mampu menjelaskan hubungan mereka sekiranya ia benar-benar wujud.

Bukan apa, cinta lokasi ni bukan boleh percaya sangat... kerana ia adakalanya sekadar mahu menghangatkan suasana semata-mata. Tak gitu?

Klik di sini sekiranya anda ingin memberi komen mengenai gosip ini...

Gossip: <b>Nubhan</b> Bercinta Dengan Model Cina Untuk Video Muzik <b>...</b>

Posted: 14 Jun 2012 08:27 PM PDT

Gossip: Nubhan Bercinta Dengan Model Cina Untuk Video Muzik Sendiri?Tidak tahu'lah sama ada gossip ini sengaja di'sebarkan atau memang sekarang ini Nubhan sedang menyulam kisah cinta sendiri dengan seorang model berbangsa Cina.

Kami menerima sekeping e-mail daripada seseorang berserta beberapa keping gambar yang di'dakwa di'peroleh daripada set penggambaran video muzik Nubhan.

Menurut pengirim e-mail, Nubhan kini sedang hangat bercinta dengan model Cina yang berlakon bersama dalam video muzik untuk lagu terbaru berjudul Picisan.

Salah satu sebab mereka mula serasi adalah kerana kebolehan Nubhan bertutur dalam bahasa Mandarin dengan fasih dan mereka bertemu di Kuantan, Pahang.

Model yang tidak kami ketahui nama'nya ini di'katakan kini sedang rajin berulang alik dari Kuantan ke Kuala Lumpur untuk kerja kerja modelling selain kerap bertemu Nubhan. Hmm.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan