Nuffnang

Jumaat, 1 Jun 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


Remy Ishak Semakin Cintakan <b>Tiz Zaqyah</b>

Posted: 31 May 2012 07:12 AM PDT

Remy Ishak semakin cintakan Tiz Zakyah ok? berikut adalah pengakuan Remy Ishak bahawa semakin cintakan Tiz Zakyah.

Remy Ishak Semakin Cintakan Tiz Zakyah

Remy Ishak

"Saya semakin cintakan dia." Begitulah ungkapan ringkas Remy Ishak yang popular menerusi lakonan di drama bersiri Nur Kasih. Tatkala Remy Ishak diajukan mengenai perhubungan cintanya dengan pelakon heroin beliau Tiz Zaqyah, sekarang.

Ketika ditemui pada majlis Malam Gala Tayangan Media Filem 'Jiwa Taiko' di Cathay Cineleisure,e@Curve,Remy mengakui hubungannya dengan kekasih hati,Tiz Zaqyah kini semakin rapat walaupun sebelum ini ada yang khabar angin yang mengatakan hubungan mereka sudah putus.

" Tidak dinafikan, selepas pelbagai kontroversi yang berlaku, perasaan cinta saya terhadap dia semakin mendalam, malah hubungan kami berdua semakin okay." ujar Remy Ishak yang juga merupakan hero di dalam filem Cun.

Apabila ditanya mengenai perancangan lanjut mengenai hubungan cinta Remy dan Tiz, dia  memberitahu, "Belum ada perancangan apa-apa lagi setakat ini. Kami berdua nak relaks dulu bagi memberi tumpuan terhadap karier seni masing-masing."

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Respons

Gambar: <b>Tiz Zaqyah</b> & Krew Panjat Gunung Kinabalu, Untuk <b>...</b>

Posted: 31 May 2012 10:01 PM PDT

Mengikuti tulisan Erma Fatima di Twitter, timbul rasa kagum dengan usaha dan juga penat lelah barisan pelakon juga krew penggambaran yang bersusah payah di Gunung Kinabalu.

Mereka berada di'sana untuk penggambaran drama Dejavu Di Kinabalu & salah satu adegan memerlukan mereka untuk mendaki ke puncak Gunung Kinabalu.

Tiz Zaqyah & Aqasha yang merupakan teraju utama drama ini antara mereka yang perlu memanjat ke puncak tertinggi Pulau Borneo itu, dan ia'nya bukan sesuatu yang mudah.

Erma Fatima menulis yang beberapa orang terpaksa berpatah balik termasuk salah seorang jurukamera beliau tetapi sessi penggambaran di'atas sana tetap dapat di'jayakan.

Gambar selepas ini adalah hasil tangkapan Erma Fatima & Tiz Zaqyah yang mereka kongsikan di laman sosial. Enjoice!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan