Nuffnang

Khamis, 12 Julai 2012

Alif Satar - Google Blog Search

Alif Satar - Google Blog Search


Lirik Lagu Rapuh - <b>Alif Satar</b> | Lirik Lagu

Posted: 11 May 2012 11:57 PM PDT

Lirik Lagu Rapuh – Alif Satar

Kemarau panjang hatiku lenggang
Ku tasbihkan namamu mengusir bimbang

Padamu kerinduan yang terabaikan
Terpahatlah diriku ke tebing terjang
Bukan yang aku kenal
Aku juga tak tahu

Betapa angkuhnya aku, menyakitimu
Tanpa ku sedari mencederai hatimu
Hingga kau pergi ku hanya sesali

Padamu kerinduan yang terabaikan
Terpahatlah diriku ke tebing terjang
Bukan yang aku kenal
Aku juga tak tahu

Betapa angkuhnya aku, menyakitimu
Tanpa ku sedari mencederai hatimu
Hingga kau pergi ku hanya sesali

Betapa rapuhnya aku
Kehilanganmu membuatku menangis
Telah ku pastikan hatiku
Ku ingin kamu kembali kepadaku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan