Nuffnang

Selasa, 3 Julai 2012

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Cristina Suzanne Cinta Hati <b>Bront Palarae</b>?

Posted: 20 Jun 2012 04:10 AM PDT

KUALA LUMPUR – Mempunyai wajah Pan Asia adalah bonus bagi pelakon yang kini semakin mendapat nama, Cristina Suzanne, 26, bakatnya yang dicungkil dari program Pilih Kasih Musim Kedua itu sekali lagi telah mendapat tawaran membawakan watak penting dalam filem terbaru arahan Osman Ali iaitu Jwanita

Pada masa yang sama, dia yang sedang membina nama sebagai pelakon tidak terlepas dari gosip yang mengaitkan dirinya dengan Bront Palarae.

Perkara ini disedari oleh peminat setelah melihat keintiman mereka berhubung di laman sosial Twitter.

Namun bagi  Cristina Suzanne,dia menggagap perkara itu hanya sekadar asam garam dalam dunia hiburan dan dia mengakui mereka memang berkawan.

"Kita semua manusia biasa, jadi saya tidak mahu terlalu melayan gosip hingga menjejaskan karjaya saya.

"Saya tidak peduli apa yang orang mahu katakan mengenai diri saya, jika tiada apa-apa, saya percaya mereka akan berhenti.

"Kami memang berkawan, tapi sekarang dia merupakan teman selebriti seperti saya sama kawan artis yang lain.

"Kami tidak pula ada mengucapkan perkara yang menimbulkan sebarang syak wasangka didalam Twitter.

"Lagipun Twitter adalah hak asasi semua orang, jadi selagi tiada apa-apa perkara menjelaskan seperti mana gosip yang sedang tersebar, saya memilih untuk tidak komen mengenai perkara ini," jelas Cristina Suzanne yang mengaku masih solo.

Sumber : murai.com

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan