Nuffnang

Isnin, 9 Julai 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


<b>Zul Huzaimy</b> Sunyi Selepas Bercerai ?

Posted: 05 May 2012 09:10 AM PDT

Diakui oleh Zul sendiri, dia mula terasa sunyi tanpa kehadiran seorang wanita di dalam hidupnya. Dia masih mendudua sehingga sekarang kerana masih lagi belum menjumpai wanita yang mempunyai ciri-ciri yang diimpikannya untuk dijadikan sebagai isteri.
"Baru-baru ini saya ada menelefon ibu di kampung dan memberitahu kepadanya supaya mencari seorang calon isteri untuk saya kerana rasa sunyi tanpa seorang isteri,"
Walaubagaimanapun, dia menggunakan keadaan tersebut dengan sebaiknya. Daripada meratapi perasaan sendiri, beliau lebih bersemangat untuk menumpukan lebih masa pada kerjayanya.
Masa terluang digunakan dengan baik, apabila dia dapat menghasilkan beberapa skrip dan ianya digunakan di dalam drama di televisyen katanya.
"Menulis skrip memberikan satu kepuasan berbeza kepada saya kerana tanpa disedari imaginasi dalam kepala saya dapat diterjemahkan dalam bentuk skrip. Kadang kala saya sendiri terkejut dengan apa yang telah saya buat."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan