Nuffnang

Rabu, 1 Ogos 2012

Jehan Miskin - Google Blog Search

Jehan Miskin - Google Blog Search


.:: azzamoro ::.: Grand Prize BOH Contest - Tea with <b>Jehan Miskin</b>

Posted: 25 Jul 2012 07:38 PM PDT

Venue: Alexis Great Estern Mall, Jalan Ampang
Event ni bukan aku yang menang. Aku pun tak tau ade contest ni hehe. @byzurarazali yang menang grand prize then dia ajak aku skali as a partner for this event. Dan aku pun bawak sekali bala tentera datang hehe. Tak aci kan :p
Yang menang grand prize 5 orang. Then setiap pemenang boleh bawa sorang partner. Tapi mostly bawak family + anak anak kecil datang.
Ni 2nd time jumpe Jehan Miskin. Dulu pernah terserempak kat One Utama, tapi muka macam sombong gila. Buat sebenarnyer adalah so friendly, peramah, byk mulut etc. Best la dia ni. Even baru pertama kali borak-borak tapi macam dah kenal lama. Macam dah geng. Aku tak pernah lagi jumpe artis yang seramah macam dia ni.
During the event, kitorang diberi peluang untuk rasa semua jenis teh. Being ME, aku adelah kureng denganteh ade perisa-perisa ni. Aku adelah peminum teh naturan yang tegar. But some of the taste yang aku rase adelah NOT BAD lah. Lepas ni bolehla buat tea yang berperisa during breakfast.
Teh tark session with Jehan. 
Aku pun dapat doorgift. BOH perkenalkan teh tarik baru. Teh tarik perisa halia dan teh tarik oat. Aku belum rasa lagi so no review yet.
@byzurarazali with her prize. Congrats babe. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan