Nuffnang

Rabu, 26 September 2012

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


Saya Sedang Mencintai Dan Dicintai – <b>Bront Palarae</b> | MyNewsHub

Posted: 28 Jul 2012 09:11 PM PDT

KUALA LUMPUR – Pelakon lelaki yang digosipkan mempunyai hubungan cinta dengan pelakon wanita baru, Cristina Suzanne, Bront Palarae akhirnya mengakui dia sudah pun mempunyai kekasih hati.

Namun, Bront tidak mendedahkan siapa wanita yang bertahkta di hatinya.

Katanya, dia tidak selesa menjaja cerita tentang kisah cintanya kerana Bront mahukan ruang privasi untuk dirinya dan kekasih.

"Sebagai seorang manusia yang normal, saya akui saya sedang mencintai dan dicintai oleh seorang wanita yang selama ini menjadi kekasih saya.

"Namun, saya tidak selesa jika kisah peribadi saya diketahui umum kerana saya juga seperti manusia biasa yang mahukan privasi," kata Bront yang dipetik dari laman Murai.com.

Bagi Bront, kemahuannya untuk tidak bercerita mengenai kehidupan peribadinya kerana dia berpendapat tindakan itu tidak memberikan faedah kepada diri sendiri.

Justeru itu, dia lebih selesa menghebahkan cerita tentang perjalanan seninya berbanding dengan kisah kontroversi hidupnya.

"Saya rasa peminat lebih suka hendak tahu mengenai karier saya berbanding peribadi kerana mereka meminati lakonan saya dan bukan diri saya. Malah mereka mengenali saya hanya menerusi lakonan saya dan bukan diri saya sebenar.

"Lagipun, saya tidak nampak apa fungsi saya bercerita mengenai kisah peribadi kepada umum kerana ia tidak memberi kebaikan kepada sesiapa pun. Walau bagaimana pun, saya tidak akan berselindung untuk memberitahu umum bila kami ditakdirkan akan berkahwin nanti," katanya.

Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

Gambar Skirt Pendek Fiza Elite Bikin Panas

Lan A To Z Bernikah Buat Kali Kedua

Peminat Malaysia Marah Datuk Shake

Sherie Merlis Gembira Mengandung

Rozita Che Wan Main Futsal Sampai Pukul 2 Pagi Kekal Langsing

Siapakah Awek Baru Jehan Miskin Selepas Jue Aziz?

Batman Menangis Kematian Joker

Taiyuddin Tepis Tuduhan Tidak Berdisiplin

Lagu Nyanyian Nicki Minaj Hina Islam

Azza Elite Syukur Disahkan Hamil

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan