Nuffnang

Ahad, 23 September 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Hamil 5 Bulan, <b>Faezah Elai</b> Berehat Berlakon

Posted: 11 Sep 2012 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

Teks oleh Syafiqah Jalal

KUALA LUMPUR, 11 SEPTEMBER 2012: Pelakon, Faezah Elai akui dia kini sedang berehat sepenuhnya daripada menerima apa jua tawaran berlakon sehingga selamat melahirkan anak sulungnya kelak.

Faezah Elai yang kini hamil 5 bulan memberitahu dia membuat keputusan demikan selepas menyedari sejak hamil dia jadi cepat penat dan malas untuk bersiap atau bersolek jika ianya menuntutnya berbuat demikian.

"Saya sudah berehat daripada berlakon selepas saya disahkan hamil 2 bulan yang lalu dan kali terakhir saya menjalani penggambaran adalah drama Andai Ku Tahu. Sejak hamil, saya jadi cepat penat dan malas untuk melakukan apa-apa.

"Jadi saya buat keputusan untuk berehat sahaja dan tinggal di rumah. Lagipun saya mengalami alahan yang teruk buat masa sekarang ini. Saya tidak rasa boleh bekerja kerana saya jadi malas untuk melakukan apa-apa sehinggga malas untuk bersiap atau bersolek.

"Namun, jika saya perlu keluar untuk ke majlis saya paksakan diri juga untuk bersiapa dan bersolek. Cuma agak lambat dan melakukannya sedikit demi sedikit mengikut mood," katanya kepada murai.com.my selepas majlis ulang tahun RedComm, kelmarin.

Bagaimanapun, Faezah Eali memberitahu akan segera kembali berlakon selepas dia melahirkan cahaya matanya pada Februari tahun hadapan.

"Saya rasa saya akan segera kembali berlakon sebaik sahaja melahirkan anak. Rasanya saya tidak akan mengambil masa yang lama untuk kembali selepas bersalin. Lihat pada keadaannya nanti, tetapi saya yakin tidak akan menunggu anak saya besar untuk kembali berlakon," jelasnya lagi.

Faezah yang mendirikan rumahtangga bersama pengarah, Heykal Hanafiah pada 9 September lalu bakal muncul dengan filem Tanda Putera dan KL Zombie.

Hamil 5 Bulan, <b>Faezah Elai</b> Berehat Berlakon | Oh Gitu Ke

Posted: 13 Sep 2012 08:28 AM PDT

Yuna Dan Qi Sah Putus Cinta
22 September 2012

Berita yang sedih buat peminat Yuna dan Qi . Dikhabarkan bahawa Yuna telah putus cinta dengan Qi. Te […]

Edry KRU Buat Hidung Baru?
21 September 2012

Edry KRU Buat Hidung Baru? Sudah menjadi adat dalam dunia seni hiburan tempatan, setiap kali munculn […]

Cantiknya Rumah Pereka iPhone
21 September 2012

Bagi mereka yang menggemari gajet-gajet elektronik rekaan Apple, mungkin tidak berapa mengenali siap […]

Dawn of the Dead (2004)
21 September 2012

A nurse, a policeman, a young married couple, a salesman, and other survivors of a worldwide plague […]

28 Weeks Later (2007)
21 September 2012

Six months after the rage virus was inflicted on the population of Great Britain, the US Army helps […]

Zombieland (2009)
21 September 2012

A shy student trying to reach his family in Ohio, and a gun-toting tough guy trying to find the Last […]

Bait (2012)
21 September 2012

A freak tsunami traps shoppers at a coastal Australian supermarket inside the building – along with […]

Noah, Peterpan Sama Hebat!
21 September 2012

Persembahan mantap Ariel. Menakjubkan! Itulah yang boleh digambarkan mengenai konsert Tentang Bahter […]

Anak Rina Meninggal Dalam Perut
21 September 2012

Selepas Rini kehilangan anak tercinta pada 17 Ogos lalu, semalam, 18 September adik kembar kepada Ri […]

Lady Gaga Sudah Berhijab?
21 September 2012

Lady Gaga dilihat mengenakan baju ala muslimah dan bertudung. Benarkah? Lady Gaga, satu-satunya figu […]

Misteri kota dalam gua
21 September 2012

GUA Kota Gelanggi yang terletak di daerah Jerantut, Pahang menyimpan pelbagai cerita ganjil dan mist […]

Elak Beri Anak Nama-Nama Ini
21 September 2012

TENTU kita pernah mendengar ungkapan, 'Apa Ada Pada Nama' bukan? Telah terbukti bahawa nama amat pen […]

Gemuk tapi stylish
21 September 2012

Georgina Doull, seorang gadis berbadan besar yang tinggal di Great Britain, telah membuat satu blog […]

5 Anak Rockstar Yang Seksi
21 September 2012

Para Rockstar yang selalu bersahabat dengan muzik keras ternyata mempunyai puteri-puteri yang lembut […]

Gempak…Alat Karaoke Portable
20 September 2012

Jika Anda ingin selalu berkaraoke ria dalam hidup Anda? Maka kini impian Anda itu dapat terwujudkan […]

Terima kasih Tun Dr Mahathir
20 September 2012

ULASAN Wajib beriman adanya Iblis dan pengikutnya yang dinamakan syaitan. Maka jadikan kenyataan Tun […]

Hantu Tanpa Muka
20 September 2012

Hantu tanpa muka popular di Jepun. Ia dikenali sebagai Noppera-bō. Modus operandi mereka adalah pada […]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan