Nuffnang

Selasa, 9 Oktober 2012

Bunkface - Google Blog Search

Bunkface - Google Blog Search


<b>Bunkface</b> - Jatuh Chord Lirik

Posted: 18 Sep 2012 11:35 AM PDT

  Bunkface - Jatuh Chord    Intro: F#m A x2 E    F#m A  Aku percaya sedikit waktu  E Bm  Kan terbuka hati yang kau bawa  F#m A  Sambut tangan ku biarku bawa  E Bm  Kau ke tempat yang tiada orang tahu    D E F#m  Ku kan menunggu bayangmu  D E  Berikan jawapanmu    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Maafkan segala perbuatanku  D E  kepadamu    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Teman aku buat kali terakhir  D E F#m  Aku akan jatuh    A E    F#m A  Dunia hitam keliling malam  E Bm  Kesejukan menunggu panggilan  D E F#m  Ku kan menunggu bayangmu  D E  Berikan jawapan mu    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Maafkan segala perbuatanku  D E  kepadamu    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Teman aku buat kali terakhir  D E  aku jatuh    D A  Selagi kau berdaya  E F#m  Jangan kau lupa  D A F#m E  Segala yang telah kita lalu bersama    D A  Jeritan ke angkasa  E F#m  Selamatkan dia  D E A  Selamatkan kita semua    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Maafkan segala perbuatanku  D E  kepadamu    F#m  Ku pergi sendiri  E  Dan takkan kembali  Bm  Teman aku buat kali terakhir  D E F#m  Aku telah jatuh      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan