Nuffnang

Sabtu, 6 Oktober 2012

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


Peluang Bercuti di Korea bersama <b>Iqram Dinzly</b> - Gua.com.my

Posted: 02 Oct 2012 09:07 PM PDT

Pada 2 September 2012, bertempat di Menara Hap Seng, telah berlangsung sidang media, mengenai program percutian ke Korea bersama selebriti terkenal tanah air, Iqram Dinzly, yang dianjurkan oleh Safir gotravel.com.  Percutian ini yang akan mengambil masa selama 4 Hari 5 Malam, akan membawa anda ke tempat-tempat menarik di Korea.

Percutian ini akan bermula pada 5 Disember 2012, sehingga 9 Disember 2012. Pelbagai aktiviti menarik akan diadakan sepanjang percutian tersebut, antaranya bermain ski, kerana pada bulan Disember, merupakan bulan 'winter' atau salji, dan yang paling menarik adalah buat peminat K-POP ini adalah masanya, untuk anda ke sana, kerana anda akan dibawa ke Korea Broadcasting System (KBS) untuk bertemu, artis-artis, atau barisan pelakon drama Korea.

Ketika ditemui, di sidang media, Iqram teruja untuk ke sana, di musim salji, ini kerana, adalah merupakan impiannya, untuk ke Korea, dalam musim salji, walaupun sebelum ini, Iqram pernah ke sana untuk penggambaran drama bersiri 'Julia.'

"Tidak dinafikan sebelum ini, saya pernah ke Korea untuk penggambaran drama bersiri 'Julia', tetapi ketika saya pergi belum musin 'winter' tetapi sekarang apabila diberi peluang untuk ke sana lagi, dalam musim 'winter'ini, saya begitu teruja dan berharap ini merupakan pengalaman yang tidak dapat saya lupakan, kerana sebelum ini, bersama Safir gottravel.com saya ke Turki, dan saya akan ke Korea pula untuk menikamati musim 'winter' dan berpeluang untuk melihat Pulau Nami, yang dikatakan amat cantik dan menarik untuk dikunjungi pada musim 'winter' ini. ujarnya pada kami.

Buat pengetahuan anda, pakej yang ditawarkan amat menarik dan berpatutan kerana, bagi warga emas akan mendapat diskaun dan begitu juga dengan insentif  diskaun untuk anda sekeluarga ke sana.  Untuk maklumat lanjut mengenai pakej ini, bolehlah layari laman sesawang www.safirgotravel.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan