Nuffnang

Sabtu, 24 November 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


Happy Babies...: <b>Maya Karin</b> vs Widya Sity Sabytah

Posted: 08 Nov 2012 10:56 PM PST

My sis smsed me this today:

"i'm watching cite cun kat astro ria...asal wa rasa widya tuh muka cam maya karin aa.."

ish ish ish.. ada ke macam maya karin? meh kita tgk...serupa ke? tee hee hee

<b>Maya Karin</b> Anggap Anugerah Sekadar Bonus - Gua.com.my

Posted: 13 Nov 2012 09:56 AM PST

Filem Ombak Rindu yang pernah menjadi satu fenomena dalam industri hiburan tanah air telah memberi sinar kejayaan buat pelakon cantik Maya Karin apabila dia dianugerahkan sebagai Pelakon Wanita Terbaik Filem di Anugerah Skrin 2012, baru-baru ini.

Kata Maya, dia tidak menjangkakan kemenangan ini kerana baginya filem Songlap telah memberi saingan yang hebat.

"Saya tak percaya dengan ramalan.  Setiap kali ada majlis penganugerahan, mesti ada saja kejutan", kata Maya.

Tambah Maya yang baru pertama kali hadir menerima anugerah, kejayaannya pada malam itu adalah bonus bagi segala penat lelahnya.

"Anugerah ini hanyalah bonus untuk saya. Tapi semangat utama saya adalah penonton. Penonton gembira menonton filem saya, saya dah gembira. Apablia menang anugerah ini, saya bertambah gembira", tambahnya.

Maya yang akan muncul dengan filem romantik komedi menyatakan dia sudah penat melakonkan filem-filem berat.

"Saya teruja untuk memulakan penggambaran bagi filem romantik komedi ini. Akhir-akhir ini, saya banyak melakonkan filem-filem berat seperti Ombak Rindu, Lagenda Budak Setan 2 & 3, dan Jwanita. Saya ingin melakukan sesuatu yang ringan dan seronok", kata Maya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan