Nuffnang

Ahad, 11 November 2012

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


<b>Scha Al Yahya</b> Kecewa Dituduh Mencuri Barangan Bernilai RM2,000 |

Posted: 19 Oct 2012 05:24 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Memang gosip yang menyatakan Scha dan suaminya, Awal terlibat di dalam pencurian barang bernilai RM2,000 amatlah tidak logik sekali. Rasanya Scha dan Awal.

Tertekan Dengan Tuduhan: <b>Scha al-Yahya</b> & Awal Ashaari Nafi <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2012 04:27 PM PDT

Walaupun gossip yang berlegar beberapa minggu lalu tidak menyatakan nama sesiapa, nampaknya pasangan ini terpaksa berhadapan persepsi negatif para peminat.

Semuanya gara gara nama Scha al-Yahya & Awal Ashaari yang di'kaitkan dengan kes kecurian di sebuah gedung pakaian jenama terkenal yang bari di'buka di Kuala Lumpur.

"Saya pening sebenarnya. Ada mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu," ujar Scha al-Yahya kepada mStar Online.

"Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya ini sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin"

Scha al-Yahya turut menemui pihak gedung pakaian tersebut & bertanyakan hal kecurian ini dan mereka menyatakan tiada kes kecurian yang berlaku seperti di'dakwa.

Namun, permintaan Scha al-Yahya supaya pihak mereka keluar dengan kenyataan rasmi menjelaskan perkara sebenar di'tolak kerana tiada sebab untuk mereka berbuat demikian.

<b>Scha Alyahya</b> Duta Baru Avon Ganti Fazura | OHBULAN!

Posted: 30 Oct 2012 02:02 AM PDT

Terkenal dengan penjelmaan menerusi selebriti, produk rangkaian kosmetik Avon ini sekali lagi tampil memperbaharui penjenamaannya dengan melantik aktres yang bersuamikan pengacara popular Awal Ashaari iaitu Scha Alyahya untuk menjadi duta dan jurucakap untuk kesemua produk haruman terbaru Avon sekaligus menggantikan tempat aktres jelita, Fazura.

Demi memperkukuhkan jenama produk komestik Avon, Neelofa juga bergabung membantu Scha Alyahya untuk mengalas tanggungjawab yang diberikan. Cuma yang membezakan adalah bidang tugas dimana Scha ditugaskan untuk duta produk haruman Avon manakala Neelofa pula duta untuk produk kecantikan dan make-up yang lebih dikenali sebagai Avon Colors.

Selain daripada menjadi duta produk Avon, Scha Alyahya juga merupakan duta kepada produk kecantikan Bio- Essence, Petronas dan juga produk mee segera, Maggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan