Nuffnang

Sabtu, 22 Disember 2012

Adam af - Google Blog Search

Adam af - Google Blog Search


Peminat Menangis Bila <b>Adam AF</b> Bertunang? | GOSIP ARTIS

Posted: 07 Dec 2012 06:03 AM PST


Angkara status laman sosial pembantu peribadi Adam AF2, Andy yang berbunyi 'tahniah atas pertunangan kepada bos', penyanyi lagu Benar-Benar Cinta ini dikhabarkan telah selamat bertunang dengan seorang gadis.Peminat Menangis Bila Adam AF Bertunang

Hakikatnya, ucapan tahniah yang ditulis oleh Andy itu bukanlah ditujukan kepada Adam yang dipanggilnya bos, sebaliknya ucapan itu merupakan pesanan buat majikan kepada kawan baiknya.

Andy memberitahu, ramai yang mula salah faham hinggakan ada pihak yang telah menghubungi Adam bagimendapat kesahihan berhubung berita ini.

"Untuk pengetahuan semua, Adam belum bertunang. Dia pun masih solo. Ucapan selamat itu bukanlah ditujukan kepada Adam. Ia adalah untuk kawan saya. Bagaimapun, disebabkan status saya ini, peminat setia Adam terkejut serta menjadi kecoh seketika"

"Disebabkan status saya ini, ada peminat yang menangis. Malah, tidak kurang juga yang tidak boleh menerima hakikat bahawa Adam telah bertunang"

"Setelah mengetahui hal ini, Adam hanya tergelak. Ketika saya membuat status itu, Adam sedang merawat orang menerusi perubatan Islam"

"Sebagai orang yang rapat dengan Adam, Adam masih lagi 'single' dan masih mencari wanita yang boleh menjadi teman hidup untuk selama-lamanya"

Dalam memberitahu status sebenar Adam, Andy juga menerangkan bahawa Adam masih lagi sedang mencari cinta.

"Setakat ini, Adam masih belum jumpa lagi wanita idamannya. In Shaa Allah, Adam bakal buka klinik perubatan Islam menjelang Januari 2013 di Damansara walaupun pada asalnya ia mula beroperasi pada bulan ini"

Anda ada cerita atau gosip mengenai artis melaysia yang belum dketahui umum? sila email kepada kami hafizkhazali[at]gmail[dot]com like page Gosip Artis di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan