Nuffnang

Rabu, 26 Disember 2012

Dina nazir - Google Blog Search

Dina nazir - Google Blog Search


ain's life: hehehe!!

Posted: 26 Dec 2012 08:37 AM PST

ain di sini.holla! *ala2 dina nazir Era Fm* (ok,so merepek!)
hai,so da lame aku tak mengetuk-gedegangkan blog ni...almaklumlah busy(malas actually)
ok,sbb blog ini tergendala seketika sbb aku prepare for piyemmar 2012...so piyemmar pun da tamat...results pun daa KLUAR! ok,mmg aku lmbat meng-hupdate blog ni...

err,nk tau ke results nye?? Alooooo.....ok la aku kasi tau...

aku.....

dapat.....

straight A's!!! Alhamdulillah....pelajaran selama tiga tahun terbayar....heh,ade pulak sepupu x pcaye...xpe aku pham...yela,ngan perangai aku ni...(sodehhhh)
psal skolah pulak,hmmm...x tau lagi...maybe aku blah or aku still menyemak kt shahbandraya?
nenenenenenene~~~~~~~~~~~~~don't know...

ok,that's all..nnti aku kasi stolly molly lagi,tata!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan