Nuffnang

Sabtu, 26 Januari 2013

6ixth Sense - Google Blog Search

6ixth Sense - Google Blog Search


!! bLoG UniMeOw!!: <b>6ixth Sense</b>: Yang Sempurnakanku

Posted: 26 Jan 2013 08:00 AM PST


Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga 
Chorus
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu
Kita tak saling mencintai tapi kita berkongsi cinta yang sama…
UniMeOw: hbday Ida & Man! (^_^)v

p/s: uni,kau xperlu marah. xperlu balas pape pun. Allah kan Maha Adil. Tau la Dia nak membalasnya...:)

Pensel Tumpul: <b>6ixth Sense</b> - Maafkanku (Lirik)

Posted: 23 Jan 2013 08:37 AM PST

Posted by Rashidy Shidy on 1/24/2013 in

Hadirnya dirimu,

didalam hidupku,

Telah merubah segalanya

Dan telah aku lewati,

saat gelap hidupku,

Namun aku masih tak menyakini,

Diriku yang cuba menghapuskan,

Mimpi-mimpi buruk yang lalu

Inginku berlari,

dan menggapai hasratku

Apakah kau kan berlalu pergi,

Terkapai-kapai aku,

inginku membuktikan,

kejujuranku kepadamu,

Dan kini kusedari diriku,

Masih liar untuk dimiliki

Maafkanku,

Kerna mengingkari janji

yang terpatri dahulu padamu,

Maafkanku,

Atas kekurangan yang ada

pada diriku ini.


" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan