Nuffnang

Ahad, 6 Januari 2013

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


<b>Aaron Aziz</b> Kena Ornithophobia | Bila Blog Berbicara

Posted: 27 Dec 2012 10:00 PM PST

Aaron Aziz Kena Ornithophobia

Fear Factor Selebriti Malaysia bagaikan satu fenomena di mana2 sahaja org sebut tentangnya. Barisan artis yang terlibat, aksi2 dan juga tugasan2 yang mencabar juga menjadi igauan kepada barisan peserta ini. Kekuatan mereka teruji sehingga ker Captown Afrika supaya ia lebih real dan juga lebih mencabar. Siapa artis ini yang takut pada ular? Siapa pula yang takut pada ketinggian sehinggakan meggeletar seluruh badan. Sipa yg tidak boleh berapa pada tahap tekanan yg tinggi sehingga mengalami muntah yg luar biasa.

Aaron Aziz juga tidak terlepas mengharungi ujian2 tersebut. Sebagai pengacara bagi program realiti ini beliau begitu rasa teruja dan juga bangga dengan barisan artis tempatan yg berani menyahut cabaran ini. Sehinggakan Aaron Aziz telah di beri gelaran Ornithophobia huhuhuh iaitu fobia kepada burung dan sekutu dengannya (itik). Kalau nak tghu tgk lah kat video Promo untuk Fear Factor Selebriti Malaysia lintang pukang Aaron Aziz lari tgk itik tu hehehehe..

Apa pun gimik tu sagt hebat dan memberi kesan kepada kita semua.. Tidak bermakna kita besar dan kuat kita tidak takut pada apa2 menda. Mesti sesuatu yg menjadi sejarah dari kecil atau pun kisah hitam dalam diri kita. Mcm mana nak atasi layari facebook Fear Factor Selebriti Malaysia. Boleh tgk gambar dan juga aktiviti yg mereka lakukan di botcamp atau di zon Fear Factor.
Jgn lupa untuk terus berada di depan tv setiap hari Sabtu jam 9 mlm hanya exclusive di Astro Ria. Lihat aksi Aaron Aziz menjadi pengacara dan juga 30 org barisan artis akan di uji dalam program Fear Factor Selebriti Malaysia yg pertama di Malaysia.

 Setiap Sabtu

9 malam

Astro Ria

Tiada ulasan:

Catat Ulasan