Nuffnang

Isnin, 28 Januari 2013

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Bila Waktu Berhenti - <b>Aizat Amdan</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 11 Nov 2012 10:22 AM PST

Tajuk Lagu/ Song Title: Bila Waktu Berhenti
Artis/ Artist: Aizat Amdan
Album/ Info: OST Istanbul Aku Datang 2012

Video Muzik/ Music Video: Bila Waktu Berhenti - Aizat Amdan
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Bila Waktu Berhenti - Aizat Amdan
Aku tahu tiada rasa yang sebegitu
Menyenangkan rasa pagiku
Mungkinkah kau juga begitu

Waktu lena waktu terjaga tiada beza
Adakah aku terpedaya dengan perasaan membuta

Pre-Chorus:
Aku tinggalkan semua hanyalah untukmu

Chorus:
Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti

Aku tahu tiada tempatku tuk bertanya
Hanya termenung lama-lama
Menanti dengan angan-angan

Mungkin nanti akan terdaya melupakanmu
Memulakan kisah yang baru
Seperti kau tak pernah ada

[Ulang Pre Chorus]

[Ulang Chorus] x2

Takkan terjadi
Huu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan