Nuffnang

Rabu, 30 Januari 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


<b>Fizz Fairuz</b> Bakal Berkahwin Dengan Almy Nadia Tahun Ini <b>...</b>

Posted: 08 May 2012 12:57 AM PDT

Posted: 8 May 2012 at 3:57 pm  

fizz fairuz dan almy nadia akan berkahwin
Berita gembira buat semua peminat Fizz Fairuz dan Almy Nadia yang selalu mengikuti perkembangan percintaan mereka berdua yang berusia 5 tahun ni, kerana mereka berdua dikatakan akan menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat ini.. Fizz Fairuz melalui Rotikaya mengakui jika diizinkan tuhan mereka akan berkahwin dalam tahun ini juga selepas ibu Fizz Fairuz pulang daripada mengerjakan Umrah sekitar bulan Jun ini..

"Memang itu niat saya dan dengan izin Tuhan segala gala'nya akan menjadi kenyataan selepas ibu saya kembali mengerjakan umrah. Ibu saya bakal ke Tanah Suci awal Jun ini. Sekembali'nya ibu, kami sekeluarga akan berbincang memilih tarikh yang sesuai," (Rotikaya)

Tambah Fizz Fairuz lagi, beliau mengakui yang dia ada berniat akan berkahwin dengan Almy Nadia jika dia memang untuk Anugerah Pelakon TV Paling Popular di ABPBH yang lalu.. Kemenangan sudah pun diraih, kini tiba masanya Fizz Fairuz menunaikan niatnya itu selepas bulan Jun tahun ini nanti..

MyGosip berharap sangat segala perancangan Fizz Fairuz dan Almy Nadia untuk berkahwin akan berjalan tanpa ada sebarang masaalah hendaknya.. Tak sabar nak tengok diaorang ni bersanding kan?..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan