Nuffnang

Jumaat, 4 Januari 2013

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Neelofa: Ada Pihak Putar Belit Kenyataan <b>Hans Isaac</b>, Hanya <b>...</b>

Posted: 17 Oct 2012 04:32 PM PDT

Neelofa: Ada Pihak Putar Belit Kenyataan Hans Isaac, Hanya BerkawanApa yang terjadi minggu ini berkaitan hubungan 'serius' Neelofa & Hans Isaac memperlihatkan seolah olah pasangan ini sendiri tidak pasti akan status diri masing masing.

Namun, Neelofa yang di'temui ketika sidang media Anugerah Skrin 2012 menegaskan sekali lagi yang dirinya dan Hans Isaac kini hanya selesa sebagai kawan rapat.

Memikul tugas sebagai pengacara bersama ketika malam Anugerah Skrin 2012 nanti, Neelofa berkata beliau ada bersama Hans Isaac ketika memberikan kenyataan kepada media.

"Jadi, saya tahu apa sebenarnya yang Hans (Isaac) beritahu & terkejut apabila tajuk utama laporan yang keluar lain daripada apa yang di'luahkan," jelas Neelofa, semalam.

Neelofa turut menafikan yang beliau menyorok status hubungan 'serius' dengan Hans Isaac kerana keluarga dan agama tetapi lebih kepada menjaga nama sendiri sebagai public figure.

"Saya selesa dengan dia. Hans antara kawan lelaki yang akan saya hubungi jika ingin keluar menghabiskan masa — sama seperti orang lain juga," tambah Neelofa kepada media.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan