Nuffnang

Isnin, 4 Februari 2013

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


Farid Kamil Nafi <b>Diana Danielle</b> Kena Tahan Di Lapangan Terbang <b>...</b>

Posted: 10 Jan 2013 03:50 PM PST

Masih ada lagi desas desus kurang enak yang tersebar walaupun selepas pasangan ini berkahwin & terbaru, ada yang membawa gossip mengatakan Diana Danielle telah di'tahan daripada terbang kerana usia kandungan lebih bulan yang di'hadkan.

Kejadian itu khabarnya telah berlaku ketika pasangan ini ingin pulang ke Malaysia selepas berbulan madu & pihak berkuasa Lapangan Terbang Antarabangsa Sydney, Australia tidak membenarkan isteri Farid Kamil ini untuk pulang sama.

"Perkara itu tidak benar dan isteri saya masih berada di sana kerana ingin meneruskan pengajiannya," ujar Farid Kamil yang di'temui wartawan Harian Metro baru baru ini.

"Dia (Diana Danielle) sebenarnya mempunyai temuduga untuk melanjutkan pengajian Ijazah Sarjana Muda Asas Kesenian dan Rekaan di University of Sydney selama empat tahun di sana"

Farid Kamil turut menjelaskan yang isterinya itu kini tinggal bersama pelajar Malaysia sementara menunggu keputusan temuduga & pendaftaran pelajar selesai — juga bakal bertemu semula akhir bulan ini selepas tamat penggambaran filem.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan