Nuffnang

Khamis, 28 Februari 2013

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


Tahniah, Adik <b>Elfira Loy</b> Kini Bertudung

Posted: 28 Dec 2012 12:00 AM PST



Tahniah, Adik Elfira Loy Kini Bertudung ! Tahniah aku ucapkan buat adik pelakon remaja ngetop iaitu, Esliza Loy yang kini telahpun bertudung.
Dengarnya Esliza bertudung kerana telah bermimpi, mimpi yang menakutkan dirinya itu sebenarnya telah pun dilalui beberapa kali. Tetapi setelah mimpi yang terakhir, Esliza bertambah yakin untuk berubah.
"Baru-baru ni saya mimpi tentang hari Kiamat. Dalam mimpi tu, saya dalam perjalanan ke masjid. Tiba-tiba ada batu bulat-bulat jatuh dari langit," 
"Saya sangat takut, Saya terus cari mama, Tapi mama tak ada,  Ahli keluarga yang lain juga tidak ada, Saya takut sangat," 
"Kemudian saya tersedar, Saya terus lari ke arah mama dan menangis, Mama terkejut dan hairan kenapa saya menangis, Saya katakan yang saya mimpi hari Kiamat."
Terima kasih juga atas dorongan rakan sekolah beliau, seorang rakan Eslizaa yang menuntut di sekolah agama dikatakan sering menceritakan kisah-kisah nabi kepadanya membuatkan hati Esliza dikatakan nekad untuk serius berhijab.
Dengan gaya terbaru ini, Esliza sekaligus telah mengubah penampilannya dan menjadikan agama adalah kewajipan utama dalam melaksanakan perintah-perintah Allah S.W.T seperti memastikan solat lima waktu terlakasana dengan sempurna. Alhamdulillah dan tahniah sekali lagi buat adik Esliza.

#Kesilapan amat dikesali...thxs kerana ada yg menegur.

Tahniah, Adik Elfira Loy Kini Bertudung
~Salam mesra dari yastro~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan