Nuffnang

Sabtu, 9 Februari 2013

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


<b>Elly Mazlein</b> Komen Isu Tak Pakai Cincin Tunang

Posted: 18 Oct 2012 10:00 PM PDT

cik izyan | 10/19/2012 |

Memetik daripada portal Murai.com, Elly Mazlein menjadi serba salah apabila ditanya salah seorang wakil pihak media tentang ketiadaan cincin tunang di jari manisnya yang boleh membawa maksud kepada gosip Elly sudah putus tunang.

Elly Mazlein dikatakan seolah-olah segelintir pihak yang dia enggan bercerita lebih lanjut berkenaan tunangannya, Azmi Mohd, apatah lagi untuknya memperkatakan soal perancangan perkahwinan mereka berdua, meskipun sudah lebih setahun mengikatkan tali pertunangan.

Dan ini komen Elly,

"Kepada sesiapa yang mengenali diri saya, saya memang tidak suka berkongsi hal peribadi dengan sesiapa. Dalam apa juga hal sekalipun biarlah saya pendamkan dulu.

"Nanti bila tiba masa yang sesuai barulah saya umumkan kepada semua. Perkara yang sama juga saya lakukan ketika ingin bertunang dulu.

"Berkenaan cincin yang tak ada di jari saya ini, kerana saya terlalu tergesa-gesa untuk menghadiri majlis hari ini. Jadi tak sempat nak pakai," kata Elly Mazlein

views | Tag: , , , ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan