Nuffnang

Isnin, 11 Mac 2013

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


Qi Razali Kembali Mengacarakan JJCM, <b>Iqram Dinzly</b> Merajuk | ANa <b>...</b>

Posted: 05 Mar 2013 09:26 PM PST


Wajar juga untuk Iqram Dinzly merajuk dengan produksi Jalan Jalan Cari Makan (JJCM). Mana taknya, selepas berjaya mengembalikan kepercayaan penonton yang kecewa dengan pengacara JJCM sebelum ini, Iqram Dinzly kini akan digantikan oleh Qi Razali untuk musim baru JJCM.
Penukaran pengacara ini dikatakan atas kehendak kehendak penaja dan konsep pengacara berlakon. AA tak faham sangat apa yang perlu dilakonkan dalam JJCM. Mungkin pihak produksi ada nak buat sesuatu yang lain kali ini. Kata Iqram Dinzly kepada laman web ABPBH:-
Saya terasa dengan keputusan itu dan saya memang merajuk dengan mereka. Saya sanggup menolak tawaran berlakon kerana mahu menumpukan sepenuh perhatian kepada program terbabit. Tiba-tiba, lagi dua episod sebelum musim itu berakhir, saya diberitahu tidak lagi akan mengendalikan program itu. Ada juga saya bertanya pada mereka kenapa khidmat saya ditamatkan? Kalau nak kata saya gagal mengendalikannya, saya banyak mendapat maklum balas positif daripada penonton, peminat dan golongan VIP. Bagaimanapun alasan diberikan, pemilihan Qi dibuat atas dasar kehendak penaja dan konsep kali ini memerlukan pengacara berlakon. Jika itu alasan mereka, saya terima saja.
Tak apalah Iqram. Tak ada rezeki di JJCM mungkin ada rezeki yang lebih baik di tempat lain. Apa pun peminat Qi terutamanya pasti gembira dengan berita ini. Kepada Qi, selamat kembali. Kepada Iqram, bersabarlah atas dugaan ini.








Best regards,

LIKE , TWEET dan COMMENT daripada anda amatlah Ahmad hargai . Tq :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan