Nuffnang

Isnin, 25 Mac 2013

kumpulan KRU - Google Blog Search

kumpulan KRU - Google Blog Search


Tempah Tempat Di <b>KRU</b> Masterclass Sekarang

Posted: 25 Mar 2013 07:00 PM PDT

Maksud nama kumpulan KRU adalah Kumpulan Rap Unggul, sememangnya kena dengan tiga beradik ini. Manakan tidak, sedari Belalang masih kecil hinggalah dah mempunyai dua orang cahaya mata, KRU yang dianggotai oleh Norman, Yusry dan Edry terus gah dalam membina empayar mereka.

Bermacam-macam kejayaan telah ditempa kumpulan ini, baik dalam negara ataupun diluar negara. Malah KRU juga telah berjaya menubuhkan KRU Academy di Cyberjaya. Satu pencapaian yang benar-benar hebat bagi mereka.

KRU Masterclass | Buat duit di era digital

Kumpulan Rap Unggul (KRU)

Kini, KRU bergandingan bersama-sama Irfan Khairi (jutawan internet Malaysia) cuba berkongsikan RAHSIA kejayaan mereka. KRU Masterclass menjemput sesiapa sahaja baik usahawan ataupun bukan untuk mendalami teknik dan strategi yang digunakan untuk mengembangkan perniagaan anda ke tahap yang lebih tinggi sepertimana yang anda inginkan di arena tempatan dan juga antarabangsa.

Acara 1 hari, KRU Masterclass akan dijalankan di KRU Academy, Cyberjaya pada 13hb April 2013. Di dalam acara ini, anda akan diajar Teknik menjana pendapatan menggunakan media sosial (Facebook, Twitter dan YouTube), Cara menggunakan visual dalam menarik perhatian pelanggan dan banyak lagi!

Harga asal untuk KRU Masterclass adalah RM590. TETAPI, anda bernasib baik kerana adanya tawaran early bird menjadikan harga promosinya ialah __________. Nak tahu sila lihat sendiri di sini ==> KRU MASTERCLASS

Jangan lepaskan peluang ini. Buat tempahan awal sebelum 13hb April 2013

Yang Ini Juga Menarik Untuk Dibaca:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan