Nuffnang

Jumaat, 22 Mac 2013

Nur Fathia - Google Blog Search

Nur Fathia - Google Blog Search


<b>Nur Fathia</b> Latiff Tepis Tuduhan Rampas Kekasih Marsha | LIMAUAIS

Posted: 04 Mar 2013 02:39 PM PST

Nur Fathia Latif

Kisah artis bergaduh sesama artis bukanlah perkara baru. Sungguhpun ramai artis sendiri menyedari yang industri hiburan tanah air ni kecil saja namun perkara itu masih lagi berlaku. Terbaru pelakon cantik Fathia Latiff dikatakan bermasam muka dengan penyanyi dan pelakon Marsha Milan Londoh. Malah ada dakwaan mengatakan dia dan Marsha bergaduh gara-gara berebut teman lelaki. Benarkah?

Bertemu dengan pemilik nama sebenar Nur Fathia Abdul Latiff ini kelmarin, kami mendapatkan kepastian sejauh mana kebenaran dakwaan dia kononnya memikat teman lelaki penyanyi seksi itu juga hubungannya kini dengan Marsha.

"Saya dengan Marsha okay! Kami tak pernah bergaduh. Mengenai soal saya 'caras' kekasih dia. Sebenarnya bukan caras... Mungkin sebab saya berkawan dengan bekas teman lelaki dia.

"Kami berkawan biasa. Mungkin ada salah faham. Dan lelaki itu bukanlah kekasih saya", katanya ketika ditemui pada majlis sidang media Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2012).

Dalam pada itu gadis berusia 26 tahun ini sempat diusik dengan pertanyaan selepas dikhabarkan menolak lamaran seorang kerabat DiRaja, ada atau tidak mana-mana kerabat lain atau mana-mana lelaki datang melamarnya? Fathia sambil tersenyum menjawab,

"Tak. Tak ada. Sebenarnya dia (kerabat raja) bukanlah melamar secara formal pun... Tapi hubungan kami masih baik. Saya masih kawan dengan dia", katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan