Nuffnang

Ahad, 7 April 2013

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


Pilihan Anda: Cabuli pelakon wanita, Nama <b>Fizo Omar</b> dan Fauzi <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2013 08:01 PM PST

|

Susulan dari laporan seorang pelakon wanita, Carmen Chew Richy yang mendakwa dirinya dicabul, diraba dan diajak ke ranjang oleh seorang pengarah, dua orang 'hero Malaya' pula dikaitkan dengan kes tersebut.

Baca juga: 'Saya di ajak ke ranjang, diraba dan dipukul'

Namun begitu mereka berdua menafikan tuduhan tersebut dan menegaskan ianya tiada kaitan langsung dengan kehidupan mereka.

Melalui Metro Ahad hari ini, Fizo berkata: "Kenapa perlu babitkan saya dalam hal ini, sedangkan saya langsung tidak ada kena mengena. Tuduhan itu boleh menjejaskan nama baik saya."

Fizo juga mendakwa beliau tidak mengenali pengarah yang dimaksudkan oleh Carmen.

Fauzi Nawawi pula berkata: "Tidak perlu 'memetik' dan mengaitkan saya salam perkara ini, tambahan pula saya tak pernah berjumpa kedua-dua mereka. Ini hanya fitnah dan tuduhan melulu," katanya.

Fauzi menyifatkan tindakan pengarah terbabit seperti 'menjolok sarang tebuan'.

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on 1:01 PTG. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan