Nuffnang

Ahad, 14 April 2013

Misha Omar - Google Blog Search

Misha Omar - Google Blog Search


(VIDEO)Nazim Othman Dalam Video Muzik Rasmi <b>Misha Omar</b> <b>...</b>

Posted: 11 Apr 2013 05:06 PM PDT


Lagu hit terbaru Misha Omar, Angin Syurga sememangnya membuai perasaan. Apatah lagi menonton video muzik rasminya yang menampilkan pelakon kacak, Nazim Othman. Pada pendapat kami mood video ini sesuai sekali dengan liriknya, namun ia mengingatkan kami pada video muzik "She's All I Ever Had" dendangan Ricky Martin terutamanya dari segi jalan cerita.




Untuk makluman anda, video ini baru saja dikeluarkan semalam di rangkaian Vevo Misha Omar. Jom layan video yang cantik ini untuk mulakan hari anda.
***

Adakah anda masih ingat dengan Pertandingan Gubahan Lagu Rakyat yang dianjurkan oleh Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara (JKKN) pada tahun lepas?

Pemarkahan telah dibuat dan pemenang-pemenang telah dipilih. Mereka akan diumumkan di Majlis Penyampaian Hadiah Pertandingan Gubahan Lagu Rakyat yang akan diadakan di Pentas Bergerak, Perkarangan Panggung Bandaraya pada 13 April 2013 (Sabtu) mulai jam 8.00 malam. Sememangnya Malaysia tidak tandus dengan penggubah lagu berbakat! Jom rasakan debaran pengumuman pemenang bersama kami di sana nanti!

Baca Yang Ini Pulak:-


Video Klip <b>Misha Omar</b> Angin Syurga | Premium Beautiful Corset <b>...</b>

Posted: 11 Apr 2013 06:52 PM PDT

As salam, pagi-pagi lagi dah layan Video Klip Terbaru Misha Omar, Angin Syurga. Lagu hit nie memang best, dan sememangnya membuai perasaan, terutama sekali kepada yang bercinta, yang mencari kepastian, dalam perhubungan korang. Kalau yang dah bercinta 5-6 tahun tu, kalau segan nak bertanya, cuba-cuba la tujukan lagu nie kat si dia. Mungkin ada jawapannya nanti.. ^__^

Video klip ini, yang turut menampilkan pelakon kacak, Nazim Othman, memang okey terutamanya dari segi jalan cerita. Memang sesuai la dengan lirik lagu nie. Oh ya, kalau nak menghayati lagu Video Klip Misha Omar Angin Syurga ini, anda boleh lihat lirik lagunya dibawah,

Video Klip Misha Omar Angin Syurga

Angin Syurga - Misha Omar
M.Nasir/Buddhi Hekayat

Ku himpun waktu ucapan terindah
terbenam sudah asmara
mesranya siang dan malam
selalu kau tiup kan angin syurga padaku

ku himpun makna kata darimu
harum yang mekar di kebun hati
dan katamu sebuah kota bahagia dan berdiri ..

c/o
sehingga hujung masa
berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku
kasihku... tuluskah cintamu
sebuah jawapan ku damba dari bibir mu .. bibir mu

tidakkah kau tahu hidup punya waktu
kasih tersia bukan itu ku mahu
andai kau membisu tentu akhirnya
perpisahan ini akan tetap terjadi


Lagu <b>Misha Omar</b> Ditarik Balik Dari Pencalonan Muzik <b>...</b> - Oh! Artis

Posted: 11 Apr 2013 08:41 PM PDT

ohartis-misha-omar-angin-syurga-2

Lagu nanyian penyanyi popular Misha Omar kini terpaksa ditarik balik daripada pencalonan Muzik-Muzik atas sebab tertentu. Misha Omar sendiri enggan mengulas lanjut persoalan kenapa lagu "Angin Syurga" itu ditarik balik lagu malah penarikan itu telah pun mendapat persetujuan daripadanya dan pihak syarikat rakamannya Sony Music Malaysia.

"Lagu Angin Syurga ditarik balik atas persetujuan semua. Jadi saya harap agar semua pihak tidak memperbesarkan isu ini. Buat para peminat, ada yang meluahkan rasa tidak puas hati mereka menerusi Twitter kerana kecewa saya tidak dapat berentap ke AJL (Anugerah Juara Lagu) nanti, tetapi jujur saya katakan, saya tidak kecewa pun kerana penarikan itu." Jelas Misha.

Jelas Misha, isu penarikan lagu itu langsung tiada kaitan dengan soal politik dan berharap tiada pihak yang memperbesarkan lagi tentang penarikan lagu itu daripada pencalonan Muzik-Muzik.

ohartis-misha-omar-angin-syurga-1

Menyentuh sedikit soal peribadi Misha, dia mengakui perkahwinannya dengan juruterbang Firos Ezzwan terpaksa ditangguhkan kerana kesibukan masing-masing dan nekad untuk melangsungkan perkahwinan pada tahun hadapan.

OHARTIS: TAKPELAH MISHA, LAGU TAK TERCALON PUN TAK APA YANG PENTING CEPAT-CEPAT NAIK PELAMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan