Nuffnang

Isnin, 6 Mei 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


Nora Danish Terkejut Nama Anak <b>Fasha Sandha</b> Hampir Sama <b>...</b>

Posted: 17 Apr 2013 10:29 PM PDT


Untuk anda yang tidak tahu, hanya satu huruf yang berbeza pada nama anak Fasha Sandha dan anak Nora Danish. Anak Fasha bernama Putra Rayfal manakala anak Nora Danish bernama Putra Rayqal.
ndnnBerkata kepada Harian Metro hari ini, Nora Danish mengakui yang dia turut terkejut dengan perkara tersebut. Kata Nora Danish:-

Alhamdulillah, selamat semuanya. Apapun, saya juga terkejut kerana Fasha dan Rizal menamakan anak mereka hampir sama dengan anak saya, Putra Rayqal Ramli. Apapun, kita harap yang terbaik buat semua

Abang Nara yakin apabila dewasa kelak, Rayfal dan Rayqal akan menjadi sahabat baik. Tak sabar nak melihat Rayqal menjaga Rayfal seolah-olah menjaga adiknya sendiri. 4 keping lagi gambar Putra Rayfal dengan membaca entri ini sepenuhnya.

ndnn

P.S: Memang perubahan yang ketara jelas kelihatan selepas mengamalkan Fer White. Lebih putih, lebih berseri dan kulit lebih mulus. Dapatkannya sekarang dengan harga hanya RM95 termasuk penghantaran. Untuk tempahan dan persoalan, boleh PM di Facebook CantikNara, email ke lorongsetia8@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 013-594-7061.

ndnn
ndnn
ndnn
ndnn

P.S: Nak Lihat Testimoni Pengguna SkinRich Orang Melayu? KLIK GAMBAR INI

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan