Nuffnang

Jumaat, 31 Mei 2013

Rita Rudaini - Google Blog Search

Rita Rudaini - Google Blog Search


<b>Rita Rudaini</b> Dengan Datuk S? - Gossip Artis Malaysia

Posted: 28 May 2013 09:01 PM PDT

Pada: Rabu, 29 Mei 2013
Dengar kata yang pelakon, Rita Rudaini ada hubungan dengan Datuk S. Tapi siapa sebenarnya Datuk S yang dikatakan menaja Rita Rudaini ni. Memetik dalam portal Kosmo! semalam, Rita menafikan yang dia ada hubungan dengan Datuk S, bah kan mereka hanya lah sekadar rakan kongsi perniagaan sahaja.

Rita ditemui ketika dia diwawancara untuk memberikan tips kecantikan pada dirinya dimana Rita mengakui mengambil produck kecantikan yang dikeluarkannya sendiri iaitu RS Collagen, disamping dtemani oleh Datuk S berkenaan.

Beberapa bulan yang lalu, saya telah memulakan perniagaan produk kecantikan dan penjagaan kulit dengan menggunakan nama RS Collagen dan menjalankan kerjasama dengan rakan baik saya iaitu Saleha.

Sebenarnya dakwaan itu memang tidak benar kerana 'Datuk S' yang dimaksudkan ialah rakan baik saya sendiri yang turut menemani saya pada majlis ini.

Apabila menjalankan perkongsian untuk mengeluarkan dan menjual produk ini kami menggunakan nama RS Collagen yang merupakan gabungan nama kami iaitu Rita dan Saleha. Buat masa ini, kami menjualnya menerusi dalam talian dengan menggunakan Facebook dan Instagram.

Saya beranggapan bahawa semuanya berpunca daripada status saya sekarang ini sehingga timbul pelbagai cerita yang kurang baik, termasuk dakwaan ditaja oleh seorang lelaki berpangkat Datuk.

Jadi, saya berasakan biarlah apa yang orang hendak cakap kerana lebih baik saya tumpu kepada kerjaya lakonan serta perniagaan yang sedang berkembang memandangkan produk RS Collagen ini semakin mendapat sambutan ramai.

Datuk S aka Saleha ni lelaki ke pompuan ek?

Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan