Nuffnang

Isnin, 20 Mei 2013

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


Album EP <b>Yuna</b> Dikritik, Julian Schratter Hentam Media Malaysia |

Posted: 08 May 2013 11:04 PM PDT


Siapakah Julian Schratter? Buat anda yang tidak tahu, Julian pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Yuna namun telah dinafikan. Sebelum ini, Yuna seringkali berkongsi gambarnya dan Julian menerusi Instagram. Untuk makluman, Julian adalah jurugambar peribadi Yuna.

julian scchrater yuna

Baru-baru ini, album EP terbaru Yuna berjudul Sixth Street telah pun dilancarkan. Sebuah akhbar berbahasa Inggeris telah mengeluarkan ulasan bahawa album tersebut kurang mengancam. Perkataan yang digunakan ialah "overdone and uninventive" menyebabkan Julian Schratter melahirkan rasa tidak puas hatinya melalui Instagram.

julian scchrater yuna

Kata-kata yang diluahkan oleh Julian ialah (selepas dialihbahasa):-

Saya terkesima seketika kemudian saya sedar bahawa saya membenci semua media Malaysia dan saya tidak ambil pusing apa yang mereka ingin katakan

Walaupun bukan Yuna sendiri yang mengeluarkan kenyataan di atas, namun kata-kata Julian sedikit sebanyak mengguris hati media Malaysia. Kepada Julian, muzik itu universal. Bukan semua orang boleh suka lagu teman rapat anda si Yuna ini. Kalau orang dah tak suka, pedulikanlah. Ramai lagi yang masih menggemarinya. Tak perlu mengeluarkan kata-kata sebegini. Info asal Kosmo Online.

UPDATE: Setelah membaca komen anda, kritikan yang dilemparkan adalah terhadap cover album EP ini yang memaparkan wajah Yuna dengan latar belakang putih. Gambar tersebut telah diambil oleh Julian. Kritikan penuh berbunyi "At first glance, the EP, which introduces her as Verve Records' new signing, might strike some as underwhelming, as the CD cover (yes, even this can make or break the album) features yet another head-tilted, close-up self-portrait of the singer set against a white background. Overdone and uninventive, yes, but as the saying goes, don't judge a book – or in this case, EP – by its cover.".
ronasutraP.S: Makin cantik kan Vanida Imran? Ini semua impak daripada penggunaan mineral makeup Ronasutra. Tak perlu makeup tebal-tebal. Ronasutra menyerlahkan kejelitaan asli anda. Untuk info lanjut, layari www.ronasutra.com.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan