Nuffnang

Sabtu, 15 Jun 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


(GOSIP)<b>Shaheizy Sam</b> dan Nur Fazura Bercinta? | - Beautifulnara

Posted: 11 Jun 2013 08:03 PM PDT


Kalau tak kenal, maka tak cinta. Kalau tak ada angin, mana mungkin pokok bergoyang, bukan begitu?

Shaheizy Sam dan Nur Fazura digandingkan dalam drama Kisah Cinta yang sedang bersiaran melalui slot Lestary TV3. Kedua-dua pelakon ini juga bersama digandingkan untuk filem Manisnya Cinta Di Cappadoccia yang diarahkan oleh Bernard Chauly. Filem ini baru selesai menjalani penggambaran, melibatkan pengambaran di Turki dan dijangka berada di pawagam sekitar tahun 2014.

Bagaimanapun, dalam era di mana manusia mengongsikan apa yang dilihat sehari-hari melalui media sosial dengan mudah, cepat dan pantas, perkara-perkara yang cuba disenyapkan kadangkala sampai juga ke pengetahuan ramai. Bukan sekali dua desas desus timbul, malah sudah banyak mata yang memandang.

Pasangan ini pernah dilihat oleh orang ramai di pusat membeli belah dan berjalan berpegangan tangan. Kalau sekali, mungkin kebetulan, tetapi beberapa kali juga pasangan ini dilihat di khalayak ramai makan bersama dan mempamerkan aksi dan melihat antara satu sama lain seperti pasangan bercinta.
Kalau betul pun, apa salahnya ya tak? Sama cantik, sama padan. Berkerja bersama, saling mengenali, selepas lama mengenali hati budi, cinta pun berputik. Dan khabarnya ramai juga yang suka kalau benar pasangan ini bercinta, mereka dianggap pasangan yang sepadan.

Semoga kita mendengar khabar baik tentang mereka satu hari nanti. Kredit gambar Manisnya Cinta di Cappodoccia.


Siri Semarak Bangsawan 2013 kembali dengan pementasan "Putera Salang Ur" pada 14 hingga 16 Jun 2013 (Jumaat, Sabtu dan Ahad) di Panggung Bandaraya, Jalan Raja, Kuala Lumpur.

Tiket berharga RM 5 boleh ditempah melalui nombor telefon 03-2614 8262 manakala tiket premier berharga RM 50 menjanjikan kepuasan menonton optimum (tempat duduk terhad di aras atas dan makan malam disediakan). Jom tengok ramai-ramai!

Baca Yang Ini Pulak:-


Komen <b>Shaheizy Sam</b> Tentang Gosip Cinta Dengan Fazura – “Itu <b>...</b>

Posted: 12 Jun 2013 10:26 PM PDT


Kami sebenarnya tidak pasti bagaimana ibu Shaheizy Sam yang mempunyai penampilan berbeza dengan Fazura yang  kecil molek itu boleh disalah ertikan sebagai orang yang sama. Tapi itulah yang diberitahu oleh Sam kepada Harian Metro hari ini, yang wanita yang berpegang tangan erat dengannya di pusat membeli-belah ialah ibunya, bukan Fazura.

Sam memberitahu akhbar tersebut yang dia sering keluar bersama Fazura, tetapi sebagai rakan artis.

Ia bukan kali pertama soalan ini diajukan, tetapi sudah banyak kali. Saya akui memang saya dan Fazura teman rapat tetapi kami tiada apa apa ikatan.

Cukuplah saya katakan kami kawan dan akan terus berkawan. Kalau ada dakwaan mengatakan saya dan Fazura sering keluar bersama, saya akui ya kami selalu keluar tetapi secara faktanya hubungan itu hanya sebagai rakan artis.

Ini sekaligus menafikan pelbagai dakwaan di media sosial yang melihat pasangan Sam dan Fazura jalan sambil berpegangan tangan dengan erat di tempat dan waktu berlainan sejak kebelakangan ini. Sebenarnya menurut Sam, wanita itu ialah ibunya yang katanya juga, seiras dengan Fazura.

Kalau saya katakan tangan wanita yang dipegang itu ibu saya, adakah anda percaya? Tetapi, itu ialah jawapannya. Wanita itu ialah ibu saya.

Apa macam, ada percaya?


Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan