Nuffnang

Jumaat, 21 Jun 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


<b>Syamsul Yusof</b> Kesal Pertemuan Dengan Ammar Alfian Didedahkan |

Posted: 18 Jun 2013 08:55 PM PDT


Bulan lalu, pertemuan Syamsul Yusof dan Ammar Alfian telah pun didedahkan menerusi sebuah suratkhabar terkemuka. Namun begitu, sehingga ke hari ini Syamsul tidak pernah membuat pengakuan mengenai perkara tersebut. Hari ini menerusi Kosmo, Syamsul mengakui yang pertemuan tersebut memang berlaku.

syamsul yusof dan ammar

Namun Syamsul ternyata kesal kerana pertemuan tersebut telah didedahkan kepada umum. Kata Syamsul Yusof:-

Sebenarnya saya mahu selesaikan permasalahan yang timbul antara kami berdua secara baik. Kalau boleh, saya tidak mahu lagi isu ini terus berpanjangan dan itu yang membuatkan saya bersemuka dengannya. Dalam pertemuan itu, kami sepakat untuk berdamai memandangkan ia merupakan langkah yang terbaik. Cuma saya agak kesal berhubung pendedahan mengenai perkara tersebut.

syamsul yusof

Berkata kepada Mstar Online, Syamsul memberitahu yang dia akan mengambil langkah berjaga-jaga di masa hadapan mengenai sebarang kenyataan yang akan dikeluarkan.

Sekarang ini saya mengambil langkah berjaga-jaga dalam setiap kenyataan yang diberi. Ataupun saya hanya perlu membuat kenyataan di laman sosial agar memudahkan kerja semua pihak selain tidak perlu menjawab pertanyaan sama berulang kali.

Saya hormat semua pihak media kerana saya faham masing-masing mempunyai tujuan kerja yang dilakukan. Antara media dan artis kita saling memerlukan. Tetapi kadang-kala saya kecewa dengan gaya penulisan yang disampaikan dalam berita yang dipaparkan. Malah ada yang tidak patut ditulis pun mereka tulis. Saya tak kata semua. Tetapi adalah individu yang berbuat demikian

Apa pun Abang Nara respek dengan ketenangan yang ditunjukkan oleh Syamsul Yusof. Biasalah sesetengah perkara akan dikontroversikan untuk menghangatkan lagi suasana. Apa pun Abang Nara tak sabar nak menunggu kemunculan KL Gangster 2 yang akhirnya sudah selesai penyuntingan. Semoga cepat dapat ditayangkan di pawagam!!!

ronasutraP.S: Kulit anda kusam? Mahukan penyelesaian segera? Tampil menawan dengan mineral makeup Ronasutra. Hanya perlu 5 minit sahaja untul tampil jelita terutamanya ketika menghadiri majlis keramaian. Tunggu apa lagi? LIKE Facebook Ronasutra dan lawati www.ronasutra.com untuk melihat pilihan yang anda.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan