Nuffnang

Isnin, 29 Julai 2013

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


"Saya Ikhlas Berkawan Dengan Shila Tapi.." - <b>Awi Rafael</b> | Oh! Artis

Posted: 02 Jul 2013 09:52 PM PDT

ohartis-awi-rafael-shila-amzah-3

Sebelum ini tersebar luas tentang gosip percintaan penyanyi Awi Rafael dan Shila Amzah sebelum mereka mempunyai pasangan masing-masing yang juga sudah putus ditengah jalan. Namun, kini penyanyi kelahiran dari Singapura itu menafikan gosip percintaan dengn Shila Amzah itu.

Menurut Awi, dia memang berkawan rapat dengan Shila ketika mereka masih belum dikenali seperti sekarang, namun ianya hanyalah sekadar kawan biasa sama seperti dia berkawan dengan artis wanita yang lain.

"Saya ikhlas berkawan dengan Shila tapi tidak pernah terfikir untuk bercinta pun waktu itu. Hubungan kami seperti rakan-rakan artis lain. Sebagai rakan artis saya gembira dengan pencapaiannya dalam bidang seni.

"Buat masa sekarang fokus utama saya adalah karier, tentang masa depan itu biar Allah yang tentukan. Lagipun saya baru sahaja putus cinta, jadi mana mungkin saya mencari cinta baru buat masa ini," jelas Awi.

Awi juga menegaskan dia mahu lebih menumpukan kepada kerjayanya terlebih dahulu sebelum memikirkan soal cinta. Tambah pula hubungan cintanya dengan pelakon Hanez Suraya baru sahaja berakhir.

OHARTIS: BAGUSLAH, LEBIH BAIK TUMPUKAN PADA KERJAYA KALAU TAK MAMPU BAGI KOMITMENT PADA CINTA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan