Nuffnang

Ahad, 14 Julai 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>fasha sandha</b> langgar pantang sebelum 100 hari? - ammboi dot com

Posted: 16 Jun 2013 08:00 PM PDT

Fasha Sandha Langgar Pantang Sebelum 100 Hari? | Jika ada isu berkaitan pelakon cantik Fasha Sandha semestinya ianya akan menjadi bualan ramai. Sebelum ini isu Fasha Sandha memandikan anaknya Putra Rayfal dalam keadaan bercangkung, kemudian ada isu Fasha Sandha 'lambung bayi'. Terbaru nampaknya Fasha Sandha sekali lagi menjadi perhatian apabila sudah mula aktif berlakon walau belum habis tempoh berpantang.

Untuk info Fasha Sandha telah melahirkan bayi pertamanya iaitu Putra Rayfal Ramli pada 15 April 2013 lalu. Kini Fasha sudah pun beberapa hari memulakan penggambaran untuk sebuah produksi bersama pelakon Rusdi Ramli dan Aaron Aziz walaupun baru hampir 2 bulan melahirkan bayinya. Buktinya anda boleh lihat sendiri Fasha Sandha ada berkongsi gambarnya di laman Instargram sewaktu melakonkan beberapa babak bersama-sama dengan 2 aktor tersebut di lokasi penggambaran.

fasha sanda langgar pantang 100 hari dah sudah berlakon

fasha sanda berlakon bersama aaron aziz

fasha sanda sudah berlakon bersama rusdi ramli

fasha sanda langgar pantang 100 hari

Boleh dikatakan ramai juga yang mempertikaikan Fasha Sandha yang sudah turun padang sebelum habis tempoh berpantang. Mereka kesal kerana Fasha Sandha tidak berpantang terlebih dahulu, dan ada juga yang risau akan kesihatannya. Bagaimanapun tidak kurang juga yang menyokong Fasha Sandha kerana ada diantara mereka yang merindui lakonan mantap dari pelakon hebat itu. Ada juga yang memuji komitmen Fasha pada kerjanya dan enggan melengah-lengahkan walau sudah mempunyai suami kaya.

p/s: Dah dia rasa larat nak buat macam mana kan…

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tags: , , , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan