Nuffnang

Jumaat, 12 Julai 2013

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


<b>NAJWA LATIFF</b> DUTA DAN PELAJAR UNITAR - KucingHitam

Posted: 19 Jun 2013 08:31 AM PDT

Bagus la kan Najwa Latiff nie sambung study. At least menunjukan artis Malaysia nie memntingkan pelajaran juga atleast sebagai backup plan kalau apa jadi nanti. SPM yang lepas Najwa mendapat 4A dia memilih UNITAR untuk meneruskan pelajaran dia dalam jurusan Foundation in Management
Pihak UNITAR juga melantik Najwa Latif sebagai DUTA untuk promosikan UNITAR kepada yang bakal meneruskan dalam pelajaran.

<b>Najwa Latif</b> duta Unitar - iskandarX Society

Posted: 01 Jul 2013 01:43 AM PDT

WARTAWAN SINAR HARIAN
1 Julai 2013

DIA bukan sahaja berjaya dalam karier nyanyiannya, malah penyanyi remaja, Najwa Latif turut cemerlang dalam bidang pengajiannya dan tidak hairanlah dia dilantik sebagai duta Universiti Antarabangsa Unitar.

Menurut Najwa, pelantikan itu secara tidak langsung membolehkannya menerima tajaan biasiswa penuh daripada institusi tersebut untuk melanjutkan pengajian peringkat asasi dalam bidang Pengurusan selama setahun.

"Alhamdulillah, saya anggap ianya sebagai satu rezeki. Tapi pada masa yang sama saya harus memikul tanggungjawab yang besar untuk membantu pihak Unitar mempromosikan bidang pendidikannya.

"Di atas kepercayaan yang diberikan, saya akan pastikan tanggungjawab ini dapat saya laksanakan dengan baik," katanya yang merancang untuk melanjutkan pengajian ke peringkat lebih tinggi dalam bidang Pengajaran Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan