Nuffnang

Rabu, 4 September 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Bila <b>Fahrin Ahmad</b> dalam iklan Ali Cafe

Posted: 17 Jul 2013 08:00 PM PDT

 

image

Iklan ni menjadi perbualan hangat … Hahaha .. Aku tak pernah tengok lagi sehinggalah malam semalam ..

Ok .. sekarang aku tau dah kenapa ianya jadi hangattt sangat ! Gara-gara pakaian dan tarian Fahrin Ahmad .. Tapi lebih pada tarian sebenarnya .. hahaha ..

Sori bro ! Aku pernah main futsal ngan dia sekali dan ada kawan siap kata aku ngan dia cam adik beradik .. hahaha.. Ok , itu isu lain .. Isunya di sini ialah tarian kaku dan keras Fahrin yang menyebabkan iklan tu jadi cam … hurmm .. ala Kak Ton kot ?

Aku bukan anti dia yer.. Aku suka lakonan dia cuma tang iklan ni sepatutnya perlu ada penambahbaikan. Kalau tak jadi  .. bahan orang lepaskan tensen kot ?

Tapi tak kisah la.. Selagi Fahrin dibayar lumayan dan ada job , ok je kan ? Hehehe .. Harapnya pasni bro tgk dulu rakaman tu sblm terbit di tv .. hehehe .. Bukan apa , bro otai dalam dunia hiburan ni .. Ada 'harga' .. jadi jangan rosakkannya ..

Gud luck ! 

Tiada ulasan:

Catat Komen