Nuffnang

Rabu, 23 Oktober 2013

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


Isteri <b>Adi Putra</b> Nafi Dakwaan Guna Individu Berpengaruh Untuk <b>...</b>

Posted: 21 Oct 2013 08:19 PM PDT


Susulan dakwaan  menggunakan individu berpengaruh untuk menggugurkan kes polisnya, isteri Adi Putra iaitu Aida tampil ke hadapan untuk menjelaskan dakwaan tersebut. Menurut Aida, kes tersebut masih di dalam siasatan dan mereka berdua tidak pernah berjumpa sesiapa untuk menggugurkan kes tersebut.

isteri aida putra

Kata Aida kepada Sinar Harian:-

Saya baru sahaja mengetahui perkara tersebut (dakwaan Adi menggunakan individu berpengaruh) hari ini (semalam) kerana tidak membeli akhbar Ahad lalu.

Sebolehnya saya tidak mahu memberi sebarang komen mengenai perkara ini kerana seperti yang Adi dan saya pernah katakan sebelum ini, kes ini masih dalam siasatan polis dan saya tidak mahu mengganggu siasatan.

Namun, ingin saya tegaskan di sini, saya atau Adi tidak pernah menggunakan sesiapa untuk membantu menggugurkan kes ini. Sesiapa yang tidak percaya boleh siasat sendiri atau tanya sendiri pihak berkenaan

adi putra

Malah menurut Aida lagi, sidang media akan diadakan sebaik sahaja keputusan kes ini diperolehi daripada pihak polis. Sementara menunggu, sama-samalah kita menanti dengan penuh kesabaran. Abang Nara pasti ramai yang mahu tahu kebenaran di sebalik kontroversi yang melanda Adi Putra. Sama-sama kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan