Nuffnang

Sabtu, 5 Oktober 2013

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


Make-Up by Teyn: <b>Adi Putra</b> for Fereena Beauty

Posted: 26 Sep 2013 09:26 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Friday, September 27, 2013. Adi Putra for Fereena Beauty. Posted by Teyn at 12:26 AM · Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook. Labels: photoshoot, product. No comments: Post a Comment. Older Post Home. Subscribe to: ...

<b>Adi Putra</b> didakwa kongsi gambar lucah dengan isteri orang

Posted: 04 Sep 2013 09:53 PM PDT

Adi Putra didakwa kongsi gambar lucah dengan isteri orang - Hanya tinggal sebulan sebelum filem KL Gangster 2 ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia, timbul pula gosip kurang enak tentang pelakon Adi Putra yang didakwa mempunyai skandal dengan isteri seorang perniagaan.
Menurut mStar, pelakon KL Gangster itu didakwa saling berbalas mesej dan bertukar-tukar gambar lucah dengan wanita terbabit yang berusia 30 tahun walaupun baru seminggu berkenalan menerusi laman Instagram dan aplikasi Whatsapp sejak 29 Julai lalu.
Daripada pengakuan sumber yang boleh dipercayai, suami wanita itu yang berusia 56 tahun mendakwa pernah terbaca SMS mereka berdua ketika makan bersama di sebuah restoran makanan segera. Dia kemudiannya membuat laporan di Balai Polis Skudai, Johor Bahru.
"Suami kepada wanita itu mengesan hubungan mereka selepas dia terbaca SMS (khidmat pesanan ringkas) ketika berada di sebuah restoran makanan segera di Jalan Skudai-Pontian, awal Ogos lalu."
"Mereka juga saling menghantar gambar lucah masing-masing dan keadaan itu membuatkan suami wanita tu mengalami tekanan perasaan."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan