Nuffnang

Sabtu, 5 Oktober 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Kalau Tak Puas Hati, Jumpa Saya - <b>Sharnaaz Ahmad</b>

Posted: 02 Oct 2013 06:53 PM PDT

  
Thursday, 03 October 2013 09:53

Baru baru ini, satu status Shila Amzah melalui Twitter mendapat perhatian ramai lebih lebih lagi beliau sendiri mengesahkan pernah melalui situasi digambarkan melalui filem Bencinta dan masih dalam trauma sehingga ke hari ini.

Ekoran pendedahan Shila itu, orang ramai dan peminat yang membuat andaian situasi yang di'alami itu ada kena mengena dengan bekas teman lelakinya, Sharnaaz Ahmad?

Sharnaaz melalui satu kenyataan kepada Sinar Harian hari ini merasakan dirinya difitnah dan menyuarakan kekesalan tentang kenyataan Shila Amzah itu.

"Kalau tak puas hati, datang jumpa saya. Tak guna cakap belakang-belakang. Orang yang cakap belakang-belakang ini menggambarkan kebodohan mereka sendiri"

"Saya dah lama memaafkan mereka. Tapi saya tak tau bagaimana pula di sebelah sana. Saya juga malas nak ambil tahu lagi mengenai mereka lagi. Lagipun buat masa ini, saya hanya fikirkan kerja," ujar Sharnaaz Ahmad lagi.

Kalau Tak Puas Hati, Datang Jumpa Saya – <b>Sharnaaz Ahmad</b>

Posted: 03 Oct 2013 02:55 AM PDT

Tidak habis-habis lagi dengan kisah antara Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad ini. Hendak buat macam mana, mereka berdua pernah bercinta. Jadi jika ada cerita yang timbul daripada sebelah pihak, pasti dengan segera akan dikaitkan terhadap pihak yang satu lagi. Selagi tak ada kekasih baru, selagi itulah akan jadi macam ini kot.

Kalau tak puas hati, datang jumpa saya. Tak guna cakap belakang-belakang. Orang yang cakap belakang-belakang ini menggambarkan kebodohan mereka sendiri.

Saya dah lama memaafkan 'mereka'. Tapi saya tak tau bagaimana pula di sebelah sana. Saya juga malas nak ambil tahu lagi mengenai mereka lagi. Lagipun buat masa ini, saya hanya fikir kerja.

Namun Shila Amzah menerusi tweet terbarunya memaklumkan apa yang ditulisnya sebelum ini tidak dikaitkan dengan sesiapa pun. Jadi ini bermakna ia tiada kaitan dengan Sharnaaz Ahmad.

Jadi janganlah kaitkan mereka berdua lagi. Diorang pun dah bahagia dengan hidup masing-masing. Peminat pun bolehlah lupakan kisah silam mereka. Memang dah tertulis tiada jodoh antara mereka berdua. Tak perlulah kita nak masuk campur sangat. Tak gitu?

______________________________________________________

Tiada ulasan:

Catat Ulasan