Nuffnang

Ahad, 6 Oktober 2013

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>Elfira Loy</b> Nafi Berlagak Baik - MyNewsHub

Posted: 04 Oct 2013 04:13 AM PDT


Pelakon kecil molek Elfira Loy menafikan dirinya berlagak baik dihadapan peminatnya sebalikya dia hanya menjadi dirinya yang sebenar di hadapan meraka.

Isu ini dikatakan bermula apabila Elfira dikatakan semakin seksi dalam imej serta pemakaiannya.

Mengulas mengenai perkara itu, melalui portal Gua, Elfira menjelaskan, "saya tak tahu nak komen apa sebab saya tak seperti yang diperkatakan mereka. Kalau nak cakap saya seksi, diikutkan dari awal kemunculan saya dalam industri lagi, saya dah memang berpakaian sebegini. Mungkin mereka mula bercakap sebab sekarang dah ada Instagram dan lebih mudah mereka nak tengok gambar saya".

Enggan memanjangkan isu tersebut, Elfira mengambil pendekatan hanya menjadi dirinya sendiri tanpa perlu bersikap hipokrit terhadap peminatnya.

Menyentuh mengenai perkembangan seninya, Elfira akan menggembara ke negara Filipina dan Thailand untuk sebuah program travelogue yang akan bersiaran tidak lama lagi.

Selain itu, figura manis ini juga menjelaskan dia kini tidak lagi bergelar Wajah Eksklusif Astro sejak Disember lalu.

Kini, Elfira bergerak sendiri menguruskan kerjaya di kala usianya kini mencecah 20 tahun.

Oleh: AUDREY LEE

Elfira Loy Nafi Berlagak Baikhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Elfira-Loy.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Elfira-Loy-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkini

Pelakon kecil molek Elfira Loy menafikan dirinya berlagak baik dihadapan peminatnya sebalikya dia hanya menjadi dirinya yang sebenar di hadapan meraka. Isu ini dikatakan bermula apabila Elfira dikatakan semakin seksi dalam imej serta pemakaiannya. Mengulas mengenai perkara itu, melalui portal Gua, Elfira menjelaskan, 'saya tak tahu nak komen apa sebab saya...

<p style="text-align: justify;">Pelakon kecil molek Elfira Loy menafikan dirinya berlagak baik dihadapan peminatnya sebalikya dia hanya menjadi dirinya yang sebenar di hadapan meraka.</p> <p style="text-align: justify;">Isu ini dikatakan bermula apabila Elfira dikatakan semakin seksi dalam imej serta pemakaiannya.</p> <p style="text-align: justify;">Mengulas mengenai perkara itu, melalui portal Gua, Elfira menjelaskan, "saya tak tahu nak komen apa sebab saya tak seperti yang diperkatakan mereka. Kalau nak cakap saya seksi, diikutkan dari awal kemunculan saya dalam industri lagi, saya dah memang berpakaian sebegini. Mungkin mereka mula bercakap sebab sekarang dah ada Instagram dan lebih mudah mereka nak tengok gambar saya".</p> <p style="text-align: justify;">Enggan memanjangkan isu tersebut, Elfira mengambil pendekatan hanya menjadi dirinya sendiri tanpa perlu bersikap hipokrit terhadap peminatnya.</p> <p style="text-align: justify;">Menyentuh mengenai perkembangan seninya, Elfira akan menggembara ke negara Filipina dan Thailand untuk sebuah program travelogue yang akan bersiaran tidak lama lagi.</p> <p style="text-align: justify;">Selain itu, figura manis ini juga menjelaskan dia kini tidak lagi bergelar Wajah Eksklusif Astro sejak Disember lalu.</p> <p style="text-align: justify;">Kini, Elfira bergerak sendiri menguruskan kerjaya di kala usianya kini mencecah 20 tahun.</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: AUDREY LEE</p>