Nuffnang

Ahad, 6 Oktober 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Saya Akan Bertemu Dengan Keluarga Almy Nadia Dalam Masa <b>...</b>

Posted: 02 Oct 2013 08:41 PM PDT


Yeah~~~~~ Inilah baru lelaki sejati. Penuh kemachoan dan kejantanan. Sembang lebat kat media pun tak guna. Kenalah jumpa keluarga Almy Nadia kalau benar-benar hasrat di hati suci dan murni. Abang Nara pulak yang over excited apabila mengetahui Fizz Fairuz akan melahirkan hasratnya untuk berkahwin dengan Almy Nadia kepada keluarga dalam masa terdekat ini.

almy nadia

Kalau Abang Nara ada awek macam Almy Nadia, 5 tahun yang lepas dah masuk meminang dah. Hehehe. Buat apa tunggu lama-lama. Kang tak pasal-pasal kena kebas dengan lelaki lain. Namun Abang Nara agak tidak bersetuju dengan tindakan Fizz Fairuz yang memberitahu media terlebih dahulu mengenai hasratnya untuk berkahwin dengan Almy Nadia. Kata Fizz:-

Almy memang tidak mengetahui hasrat itu dan jangan salahkan dia. Namun selepas tersiar satu laporan yang menyatakan saya mahu menikahinya, kami telah duduk berbincang. Insya-Allah saya akan bertemu dengan keluarganya pula untuk menyatakan hasrat saya itu dalam masa terdekat ini.

Saya ada menyuruh dia untuk berdiam diri kerana tidak mahu kenyataan yang dikeluarkan bercanggah. Baik atau buruk biarlah saya yang tanggung dan saya tidak mahu Almy terpaksa menanggung beban atas kekecohan yang berlaku.

almySecara jujur, masa Abang Nara nak kahwin hari tue, Abang Nara bagitau kat wife dulu hasrat di hati. Tak adalah dia terkejut tiba-tiba ada rombongan datang meminang. Hehe. Tapi tak apalah, Fizz pun dah berbincang dengan Almy. Diharap cepat-cepatkanlah masuk meminang. Takut-takut ada halangan lain pulak datang menjelma. Sama-sama kita doakan agar dipermudahkan buat mereka berdua. Info asal Mstar Online.

P.S: Toyota Vios 2013 dilancarkan bermula dengan harga RM73,200

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan