Nuffnang

Sabtu, 16 November 2013

Azhan Rani - Google Blog Search

Azhan Rani - Google Blog Search


Sinopsis Filem Aku Pilih Kamu | MummyNemo

Posted: 15 Nov 2013 09:12 PM PST

Kerjaya Dari Rumah
Sebagai Rakyat 1 Malaysia, Jum Bersatu Hati..Tak Yah Gaduh2

APKFILEM:

Aku Pilih Kamu

DIBINTANGI OLEH:

Intan Ladyana, Fezrul Khan, Zain Hamid, Azhan Rani, Sherie Merlis, Angah Raja Lawak, Adik Yana dan ramai lagi.

GENRE:

Romantik Drama

SINOPSIS FILEM AKU PILIH KAMU

APK kamu mengisahkan tentang Qesya (Intan Ladyana) yang dibesarkan dengan kasih sayang ibunya, Laila (Sherie Merlis). Imran (Azhan Rani), ayah Qesya seorang pegawai tentera yang jarang berada di rumah kerana terlalu sibuk dengan operasi di luar. Keadaan ini membuatkan Qesya tidak menyukai ayahnya yang seperti tidak mengambil berat terhadap keluarganya dan keadaan menjadi rumit apabila ibunya meninggal dunia kerana sakit dan Qesya dijaga oleh ayahnya.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Qesya bercinta dengan Iskandar (Zain Hamid) sejak 5 tahun dan hanya akan meminang Qesya selepas dia menamatkan pengajiannya di tahap tertinggi. Iskandar dan Qesya sering bertemu secara rahsia, namun Imran tahu mengenai perbuatan anaknya itu dan menganggap Iskandar sebagai lelaki tidak bertanggungjawab.

Pada suatu hari, Mohd Aliff (Fezrul Khan) muncul bertemu Imran memberitahu ayahnya yang merupakan sahabat baik Imran telah meninggal dunia. Imran sebelum ini telah membuat perjanjian dengan sahabatnya untuk menyatukan anak mereka. Pertama kali bertemu Aliff, Imran tertarik dengan budi pekerti anak muda itu dan tekad mahu menjodohkan Qesya dan Aliff.

Qesya mengamuk dan memaksa Iskandar bertemu dengan ayahnya, namun ia berakhir dengan pergaduhan dan Iskandar telah memutuskan hubungannya dengan Qesya. Qesya mula hilang arah dan Aliff muncul bagi mengubat hati Qesya. Aliff tidak mahu memaksa Qesya menerima hubungan mereka, namun di saat hati Qesya mula berbunga kembali, Iskandar muncul bersama satu rahsia tentang Aliff yang turut disembunyikan oleh Imran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan