Nuffnang

Selasa, 19 November 2013

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


Foto (Hi-Res) Pra Perkahwinan <b>Farawahida</b> | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 18 Nov 2013 08:35 PM PST

Foto (Hi Res) Pra Perkahwinan Farawahida

Sudah menjadi perkara biasa, setiap kali tiba hujung tahun, berderet-deret majlis kahwin yang akan diadakan. Tak kurang juga pada para artis yang memilih musim cuti sebagai hari untuk melangsungkan majlis perkahwinan.

Terbaru, menerusi Media Hiburan online, Farawahida dilaporkan bakal melangsungkan perkahwinannya bersama jejaka pilihan hati. Menerusi sumber yang sama, penyanyi ini dipercayai akan melangsungkan majlisnya pada bulan Disember ini.

Walau pun masih belum mengumumkan tarikh bersejarah tersebut, Farawahida nampaknya sudah pun menjalani sesi photoshoot pra perkahwinannya dan penyanyi ini tampil dengan kebaya merah serta gaun labuh hitam.

Foto (Hi Res) Pra Perkahwinan Farawahida

Tak dinafikan, Farawahida kelihatan lebih berseri dalam foto ini. Selain menggunakan khidmat Bicara Lensa, penyanyi ini dipercayai akan melangsungkan perkahwinannya di Ipoh memandangkan dia menggunakan khidmat dari Butik Nasha yang terletak di Ipoh.

Apa pun, tahniah in advance pada Farawahida ya! Mari lihat beberapa keping lagi foto pra perkahwinan Farawahida selepas ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan