Nuffnang

Selasa, 5 November 2013

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


Foto: <b>Wan Sharmila</b> Sudah Temui Pengganti? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 24 Jul 2013 05:00 PM PDT

Foto: Wan Sharmila Sudah Temui Pengganti?

Sejak bercerai lebih kurang empat tahun lepas, Wan Sharmila jarang dikaitkan dengan mana-mana lelaki walaupun pernah menyatakan hasrat mahu berkahwin lagi.

Namun pastinya ramai peminat dapat menghidu sesuatu apabila Wan sering memuat naik gambar di Instagram dengan caption yang menggambarkan seolah-olah dia sedang dilamun cinta sekarang ini.

Terbaru, Wan berkongsi sekeping foto waktu kecil seorang lelaki dipercayai kekasih barunya bersempena dengan hari lahir jejaka itu dengan caption yang berbunyi begini:

Ini bday boy saya!! Today is his bday!.. Dear b, Distance may keep us apart but you are carefully tucked in my heart. Happy birthday! ? u deep deep.

Foto: Wan Sharmila Sudah Temui Pengganti?

Dari apa yang dapat diperhatikan, OHBULAN! agak kekasihnya itu mungkin tinggal di London berdasarkan kepada sekeping gambar yang menunjukkan Wan akan terbang ke sana satu hari nanti. Bagaimanapun, identiti lelaki itu masih menjadi rahsia.

Untuk pengetahuan semua, Wan Sharmila pernah berkahwin dengan seorang penerbit drama, Fazli Baharom pada tahun 2007 dan bercerai pada 23 Oktober 2009.

Apapun, jom tengok beberapa keping foto di bawah yang menunjukkan Wan Sharmila kini sedang dilamun cinta. Jika berita ini benar, tahniah diucapkan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan