Nuffnang

Selasa, 24 Disember 2013

Nur Fathia - Google Blog Search

Nur Fathia - Google Blog Search


<b>Nur Fathia</b> Jumpa Keluarga Aiman Hakim - Gossip Artis Malaysia

Posted: 21 Dec 2013 10:39 PM PST

Pada: Ahad, 22 Disember 2013 Desas desus dikhabarkan yang Nur Fathia ada menjalinkan hubungan dengan pelakon Aiman Hakim. Dan baru-baru ini Nur Fathia ada berjumpa dengan keluarga Aiman untuk diperkenalkan kepada keluarganya.

Dan akui Aiman, Nur Fathia adalah wanita pertama yang berjumpa langsung dengan keluarganya. Enggan mengakui status sebagai kekasih atau gelpren/boipren, mereka lebih selesa dengan gelaran kawan sahaja selagi tiada ikatan sah.

"Ya, kami sudah bertemu keluarga masing-masing dan dia adalah wanita pertama yang saya bawa bertemu dengan keluarga saya.

"Sebelum ada apa-apa ikatan yang sah, hubungan kami tetap dianggap sebagai kawan sahaja dan biarlah mengenai perasaan itu antara kami sahaja yang mengetahuinya," -Aiman. mStar

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Kekasih Hati? Aiman Mengaku Bawa <b>Nur Fathia</b> Jumpa Keluarga

Posted: 20 Dec 2013 07:15 PM PST

Kekasih Hati? Aiman Mengaku Bawa Nur Fathia Jumpa Keluarga  | Biarpun enggan menggunakan istilah kekasih ataupun pasangan bercinta, pelakon Aiman Hakim Ridza mengakui telah memperkenalkan Nur Fathia Abdul Latiff menemui keluarganya.
Aiman, 24, berkata, pelakon itu merupakan wanita pertama yang diperkenalkan kepada keluarganya.

"Ya, kami sudah bertemu keluarga masing-masing dan dia adalah wanita pertama yang saya bawa bertemu dengan keluarga saya.

"Sebelum ada apa-apa ikatan yang sah, hubungan kami tetap dianggap sebagai kawan sahaja dan biarlah mengenai perasaan itu antara kami sahaja yang mengetahuinya," katanya kepada rakan media.

Aiman enggan bercerita mengenai status perhubungan mereka bagi menjaga hati banyak pihak terutamanya keluarga.

Tambahnya, pengalaman sebelum ini turut memberi pengajaran kepadanya agar lebih berhati-hati dalam menjaga sesebuah hubungan.

Sementara itu, ketika ditanya apabila wanita tersebut dikaitkan dengan lelaki lain, Aiman berkata dia tidak berhak untuk menghalang perkara itu.

"Nur Fathia lebih tahu tentang apa yang dia lakukan dan saya tiada hak untuk menghalangnya kerana saya bukan suami dia," katanya.

Artikel Menarik 

sumber
http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2013/12/21/mstar_hiburan/20131220155405&sec=mstar_hiburan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan