Nuffnang

Rabu, 11 Disember 2013

Sazzy Falak - Google Blog Search

Sazzy Falak - Google Blog Search


Foto: <b>Sazzy Falak</b> Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2013 05:00 PM PDT

Foto: Sazzy Falak Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne

Baru sahaja awal bulan lepas Sazzy Falak dan suaminya pulang dari New York bagi menjayakan peragaan fesyen yang mana disertai oleh mereka di kota tersebut.

Dan baru-baru ini, Sazzy dan suaminya sekali lagi terbang ke luar negara, namun kali ini dengan seisi keluarga termasuk anak kembar mereka yang comel.

Melalui Instagram milik Sazzy, selebriti ini dan keluarganya telah bertolak ke Melbourne pada 3 Oktober yang lalu untuk bercuti bersama.

Foto: Sazzy Falak Sekeluarga Bercuti Ke Melbourne

Bak kata orang, sambil menyelam minum air. Nampaknya, Sazzy bukan sahaja ke sana untuk makan angin, malah ibu muda ini juga sempat meluangkan masa memenuhi jemputan sebagai salah seorang panel seminar di pameran kerjaya yang dikenali sebagai Graduan-Masca.

Selain daripada itu, OHBULAN! sebenarnya tertarik dengan anak-anak kembar Sazzy iaitu Imaan Lili dan Tiara Rose yang kelihatan cukup bergaya didandan ibunya.

Jom tengok keletah anak-anak Sazzy melalui foto dan video di bawah. Dari pandangan OHBULAN!, si kembar ini lebih mirip wajah ibunya. Anda rasa bagaimana?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan