Nuffnang

Rabu, 1 Januari 2014

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Lagu Havoc - Joe Flizzow feat <b>Altimet</b> dan Sonaone - Yumida

Posted: 28 Dec 2013 08:00 AM PST

Pssst! Korang dah dengar lagu terbaru dari Joe Flizzow? Alaaaa lagu havoc-havoc tuuu… Belum? Haaaa…jom layan lagu baru ni..
Penyanyi: Joe Flizzow feat Altimet dan Sonaone
Penyanyi: Joe Flizzow feat Altimet dan Sonaone
Havoc havoc hav

Havoc havoc hav hav hav

Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Budak Subang Jaya memang ada gaya
Macam hari-hari hari raya
Memang nampak ballin' walaupun tengah miskin
Pakai topi KL lagi senang diorang pandang
Tak naik collar kita tak pakai bag sandang
Lu pakai seluar jean? Gua pakai seluar mambang
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Havoc havoc hav hav hav
Berapa banyak enam belas dua belas dan lapan
Yang boleh aku rakam dalam masa satu malam
Keluar radio dapat berapa banyak putaran
Ini tak adil rappers buat aduan kat SUHAKAM
Kartel kuku besi mikrofon kami cengkam
Takkan lepas dari genggam walau terputus lengan
Nanti kita jumpa senyum tak boleh salam-salam
Aku belanja keluar makan jadi korang makan dalam
Mereka kata aku havoc jadi aku mungkin havoc
Kasut aku havoc tapi masyuk belum havoc
Jumpaku di airport tengah beli coklat
Kapal terbang terbang takde pilot cause Im so fly
Like Mahathir bukan Lokman
Tinggal lu belakang macam Kagawa Dortmund

Tiada ulasan:

Catat Komen