Nuffnang

Khamis, 23 Januari 2014

Eira Syazira - Google Blog Search

Eira Syazira - Google Blog Search


Rahsia persahabatan <b>Eira Syazira</b> dan Linda Hashim bertahan <b>...</b>

Posted: 12 Nov 2013 09:54 PM PST

Eira dan Linda
Eira Syazira dan Linda Hashim

kisah ni bermula kat Cameron Highland.. masa tu ada penggambaran filem Bisikan Remaja yang mana dalam filem ni.. Eira dan LInda masing2 pegang watak sebagai pelajar kolej yang berkawan rapat.. dari situ la diorang mula berkenalan.. dan dari watak dalam filem akhirnya menjadi realiti..

bermula dari masa tu la diorang ni berkawan rapat.. kekal la sampai skrang walau pun masing2 dah kawin.. biasa lepas kawin susah dah nak rapat dengan kawan2 kan.. biasa la.. lagi2 la kalau dah ada anak.. jangan kata nak kluar dengan kawan.. kadang2 nak call pun x sempat kan..

jadi persahabatan diorang ni bukan setakat berjumpa je.. kadang2 bercakap dalam telefon pun berjam2.. bez kan ada kawan rapat camtu.. tapi tak tau la ape yang diorang borak sampai berjam2 dlm telefon tu.. hehe..

bila ada masa luang pun kadang2 family eira pegi umah linda.. kadang2 family linda pulak pegi umah eira.. jadi bukan diorang berdua je rapat.. tapi family diorang pun dah mcm satu family.. boleh kata diorang masing2 dah kenal adik bradik masing2..

pastu bila ada aktiviti luar macam karaoke ke.. window shopping ke.. diorang selalu pergi bersama.. kata eira.. diorang ni memang tak pernah lagi la bergaduh teruk.. wahh.. bez kan.. korang ada tak kawan rapat camtu.. mesti bes kalau sape yang ada…

bila dah berkawan rapat ni.. banyak la benda yang dikongsi kan.. msti kereta pun kongsi.. jalan pun sama2.. susah pun kongsi.. sedih hepi sume la akan dikongsi kalau dah rapat ni.. tapi ada satu yang diorang tak boleh kongsi.. pasangan hidup.. hehe.. takkan nak kongsi suami pulak.. tu dah lebih..

jadi kalau ada ape2 antara linda dengan beego.. biasa linda akan tanya pendapat eira.. tapi ye la kan.. soal jodoh ni.. eira pun tak nak komen lebih2.. tapi sebagai seorang sahabat yang rapat mesti la eira harapkan linda buat yang terbaik..

apa yang betul2 eira rasa sdih sangat.. bila dia tak dapat hadir majlis perkahwinan kawan karib dia linda.. tak apa la kan.. tak ada rezeki la tu.. ada la hikmah nye tu kan.. tapi dengan perkahwinan tu pun tak ada kesan pada persahabatan diorang.. tetap rapat macam biasa dari dulu smpai sekarang..

sampai masa linda nak mengandung pun dia tanya eira camne nak tau dah mengandung ke belum.. akhirnya dia betul2 dah mengandung.. amboi diorang ni.. sampai camtu skali rapat kan.. harap2 la persahabatan diorang terus kekal sampai akhir hayat..

 
Tags: Gosip artis, eira, eira syazira, linda, linda hashim, eira dan linda, persahabatan, akrab, family, kahwin, linda kawin, cameron highland, bisikan remaja, filem, artis tempatan

Incoming search terms:

Eh? Korang tau ke pasal cerita kat topik-topik bawah ni?

Tiada ulasan:

Catat Komen