Nuffnang

Selasa, 14 Januari 2014

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


myartis.com : SIAPA TIRU SIAPA - HANEZ SURAYA VS <b>NUR FAZURA</b>

Posted: 10 Jan 2014 04:56 PM PST

Benarkah penampilan Hanez Suraya meniru Nur Fazura? Rambut dan posing mereka nampaknya lebih kurang, namun masing-masing tentunya punya penampilan tersendiri yang mampu menarik minat orang ramai.

Mungkin terasa dengan sindirin segelintir pihak yang meminati Fazura, Hanez tampil menjelaskan kekeliruan itu.

"Terus terang saya sendiri tidak tahu dari mana timbulnya gosip itu. Mungkin wajah saya dan Fazura seiras tapi gosip yang mendakwa saya meniru gaya dan imejnya itu tidak betul sama sekali.

"Orang yang sebarkan gosip itu terutama peminat Fazura tidak kenal siapa diri diri saya. Saya percaya gosip itu diperkatakan kerana ia berpunca daripada peminat sendiri yang suka membandingkan dan beri komen gambar saya yang dimuat naik di laman sosial Instagram.

Sama tapi tak serupa - klik untuk imej besar

"Saya merayu janganlah bandingkan saya dengan mana-mana selebriti lain selepas ini. Saya juga suka imej santai tapi kalau nak pergi majlis pastilah saya bersiap dengan lebih rapi," jelas Hanez dipetik melalui Harian Metro semalam.

"I am who i am. I am me and no one else. I am meant to be the way i am exactly. Like it or not, i dont live in this world to please you #hatersgonnahate.

"SMILE. Stalker will keep on stalking, judging n comparing. Me? I will always be like me ?? chill and happy #happy #perutkenyanghatisenang #peacenowar #tranquility #happynewyear2014 #hatersgonnahate," tambah Hanez melalui Instagramnya pula.

Pada anda yang pening kepala dengan gelagat mereka, tepuk dada, tanya selera. Heh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan