Nuffnang

Khamis, 6 Februari 2014

Amyza Aznan - Google Blog Search

Amyza Aznan - Google Blog Search


(Takziah) <b>Amyza Aznan</b> Keguguran Anak Keempat | Oh! Artis

Posted: 23 Nov 2013 12:16 AM PST

ohartis-amyza-aznan-keguguran-1

Takziah diucapkan kepada pelakon dan pelawak Amyza Aznan kerana mengalami keguguran bayi yang baru memasuki usia dua bulan ketika menjalani penggambaran di Johol, Negeri Sembilan. Berita sedih itu disampaikan sendiri oleh Amyza melalui laman sosial Twitter miliknya.

ohartis-amyza-aznan-keguguran

"Ketika menjalani penggambaran di Johol, Negeri Sembilan, tanpa disangka saya mengalami pendarahan. Kru di lokasi bergegas menghantar saya ke Kuala Lumpur.

"Jujurnya ketika saya disahkan mengandung, suami dan anak adalah orang yang paling teruja. Tapi nak buat macam mana bukan rezeki saya. Malah saya sangat bersedih dan asyik menangis sejak semalam," kongsi Amyza.

"Sepatutnya saya perlu menjalani tempoh berpantang seperti orang lain, tetapi memandangkan tuntutan kerja yang tinggal tiga hari lagi, jadi saya perlu ke lokasi pada hari Isnin ini."

OHARTIS: TAKZIAH BUAT AMYZA DAN KELUARGA. SEMOGA DIKURNIAKAN REZEKI YANG LAIN SELEPAS INI. INSYAAALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan